حجت الاسلام طباطبایی نسب در کرج؛

مهمترین اثر یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است/ خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی اسرائیل می شود

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مهمترین اثر یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ فساد می باشدند و می خواهند ملت را از پیشرفت بازدارند و موجب سرکوب نمودن ارزش ها شوند.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۵۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا طباطبایی نسب در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان البرز که بعد از ظهر امروز در محل مصلی کرج برگزار شد ، اهمیت هر امری را به تاثیر آن دانست و اظهار داشت: اهمیت نماز، جهاد و عاشورا به تاثیر گذار بودن آنهاست.

مهمترین اثر یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است/ خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی اسرائیل می شود

وی به واژه جهاد اشاره کرد و افزود: جهاد در اسلام هر نوع تلاشی را شامل می شود که جنگ بخشی از آن است و اهمیت آن به خاطر تاثیرش می باشد چراکه دشمن را در جای خود می نشاند.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه گفت: دشمنان اسلام سالهای سال سعی دارد افکار عمومی را از قرآن بگیرد ولی موفق نشده اند چراکه قرآن برنامه زندگی ماست.

عاشورا جریان عظیم فرهنگی است

وی به تبدیل عاشورا به جریان عظیم فرهنگی اشاره داشت و خاطر نشان کرد: گستره عاشورا فقط ایران و عراق نیست بلکه دلباختگان مکتب اهل بیت و همه عاشقان امام حسین(ع) و پیغمبر(ص) به دنبال تجلیل از عاشورا هستند.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در کشورهای اروپایی و امریکایی و هرکجای دنیا مکتب اهل بیت با نام عاشورا جلوه کرده و خود را نشان می دهد و این به این دلیل است که عاشورا تاثیر دارد و هر جا نام حسین(ع) باشد فرهنگ استکبار ستیزی و مقابله با ظلم نیز وجود دارد.

وی ضمن تشکر از زحمات عالم نیجریه و آرزوی سلامتی برای وی چنین گفت: به برکت انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و خون پاک شهدا امروز قریب به 10 میلیون شیعه در نیجریه وجود دارد و در اجتماعاتشان نیز 5 میلیون شیعه حضور پیدا می کنند.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به تشییع شهدا در دوران اصلاحات اشاره داشت و افزود: رئیس مجلس وقت اعتراض کرد با این مضمون که چرا شهید پیدا نموده و در ایران دفن می کنید که اکنون نیز پس از گذشت 37 سال فرهنگ شهادت بر بسیاری افراد جا نیفتاده است .

مهمترین اثر یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

وی اهمیت یادواره شهدا را تاثیر آن در جامعه دانست و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و کاری که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) انجام دادند کمتر از کار امام حسین(ع) نبود، دوران اسارت کمتر از عاشورا و شهادت نبود، زنده نگه داشتن عاشورا نیز کمتر از عاشورا نیست چراکه ما در پرتو این مراسمات فرهنگ شهادت را انتقال می دهیم همچون عاشورا که فرهنگ حسینی را منتقل می کند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب مهمترین اثر یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ فساد می باشدند و می خواهند ملت را از پیشرفت بازدارند و موجب سرکوب نمودن ارزش ها شوند.

جوانان هدف جبهه فرهنگی دشمن علیه ایران هستند

وی تهاجم فرهنگی را از جبهه های دشمنی دشمنان اسلام دانست و خاطر نشان کرد: جوانان هدف جبهه فرهنگی هستند و در صدد دورساختن جوانان از دین و حجاب بوده و هدفی جز این ندارند که در همین خصوص تاکیدات رهبری بر این است که همه بدانند دشمن در حوزه فرهنگی به جنگ با اسلام به پا خواسته است.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: حدود 36 شبکه کردی تلاش میک نند جوانان را در مقابل نظام اسلامی و خون شهدا بگذارند ولی بدانند ما حسین و عاشورا داریم.

وی به بیانات امام(ره) که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است اشاره کرد و گفت: اینجاست که در می یابیم اگر اسلام پابرجا مانده به برکت محرم و صفر می باشد.

مهمترین اثر یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است/ خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی اسرائیل می شود

دین تراشی و حق تراشی از کارهای استعمار است

حجت الاسلام طباطبایی نسب دومین جبهه را جبهه مذهبی عنوان کرد و افزود: سازمان سیاه در سال گذشته 4 هزار دین را ترویج داده است که یکی از کارهای استعمار دین تراشی و حق تراشی بوده است.

وی تصریح کرد: وهایت یک دین کامل انگلیسی است و امروز درک شور ما مذهب تراشی می کنند تا پایه های مذهبی مردم را متزلزل نمایند.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه یکی از مسئولین در کمیسیون فرهنگی دولت حضور پیدا می کند و می گوید دلیل اصرار شما بر حجاب چیست و شما نیز همچون ترکیه عمل کنید گفت: جای تاسف دارد که یک روحانی مسئول در مکانی فرهنگی این حرف را بزند.

وی ادامه داد: پیام یادواره شهدای مدافع حرم این است که نظام جمهوری اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و هرجایی که مظلومی باشد و استکبار پنجه انداخته است، پنجه ای که در پنجه دشمن خواهد رفت، پنجه نظام جمهوری اسلامی می باشد و ماهستیم که فقط در برابر ظالم در تمام دنیا حضور خواهیم یافت.

حجت الاسلام طباطبایی نسب گفت: مردم سوریه، یمن و لبنان به جمهوری اسلامی ایران چشم امید دارند و به ما دل بسته اند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولین اشاره کرد و گفت: ایشان به دوران حمله عراق به کویت و ورود امریکایی ها به خلیج فارس اشاره کردند و گفتند ما در آن زمان جرات دفاع نداشتیم ولی امروز بعد از ده ها سال اطراف کشورمان انبار مهمات دشمن است و کشورهای پیرامون ایران پایگاه دشمن می باشند و با این وجود دشمن جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد چراکه رهبر فرمودند اگر اینها دست به خطا بزنند به دقایقی نخواهد رسید که تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جبهه سیاسی را عنوان سومین جبهه دشمنی علیه ایران نامید و گفت: دشمن به دنبال آن است که پایه های نظام را متزلزل کند و اولین رکن این نظام ولایت فقیه است و ما هیچگاه فرمایش امام(ره) که گفتند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد فراموش نخواهیم کرد.

وی خطاب به خانواده شهدا نیز چنین گفت: اگر می خواهید بر سر قله عزت بمانید فقط حرف فرمانده و رهبر را گوش دهید چراکه اطاعت از او بر همه ما واجب و تکلیف است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبر انقلاب و به برکت خون شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به یک نقطه ای از قدرت رسیده ایم که می توان در دنیا تاثیر گذار بود.

خون شهدای مدافع حرم ضامن نابودی اسرائیل است

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: خون شهدای مدافع حرم روزی اسرائیل را نابود خواهد کرد و امید است در آینده نزدیک شاهد عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در منطقه خواهیم بود چراکه دشمنان در این چند سال نتوانسته اند به اهداف خود برسند و خدا را شاکریم خون فرزندانمان حافظ نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت روحیه از خود گذشتگی به ما می دهد و موجب می گردد انسان خود را در معرض گذشتن از خود ومال قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها