مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز:
حجت الاسلام صالحی گفت: وقف احتیاج به تبلیغ، بیان و راهکار دارد تا بتوان گفت جهت ترویج آن چه باید کرد چراکه این عمل یادگاری از نیکان می باشد و تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه بشریت و انسانیت تعلق دارد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۹۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین صالحی در همایش وقف و رسانه که پیش از ظهر امروز در محل اداره اوقاف کرج برگزار شد اهل هنر را ماندگار دانست و اظهار داشت: هیچ چیزی به اندازه هنرمندان نمی تواند تاثیرگذار باشد.

وی افزود: از آنجایی که هنرمند ارتباط خوبی با مردم دارد بااثری که می گذارد می تواند ماندگار باشد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: زیباترین و ماندگار ترین فرهنگی که می شود با هنر نمایش داد وقف است و اصل هنر اگر در خدمت این عمل حرکت کنند در ماندگاری آن سهیم خواهند بود چراکه وقف برکاتش فراوان است و می تواند خلا های بسیاری را پر نماید.

وی به برپایی موکب شهدای کرج در ایلام اشاره کرد و گفت: حضور استان ها در مسیر پیاده روی اربعین حسینی همچون مسابقه ای بود چهت خدمترسانی به زائرین و با ایجاد موکب های خدمت رسانی هنر زیبای وقف نیز خود را نشان داد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه گفت: وقف احتیاج به تبلیغ، بیان و راهکار دارد تا بتوان گفت جهت ترویج آن چه باید کرد چراکه این عمل یادگاری از نیکان می باشد و تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه بشریت و انسانیت تعلق دارد.

وی در پایان گفت: این عمل در خدمت پیشرفت جامعه است و چه کسی بهتر از اهل رسانه و هنر می تواند این عمل را ترویج بدهد.
ارسال نظرات