مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان:
ثبت نام ترم بهمن حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان آغاز شد و تا پنجم دی ماه سال‌جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۸۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان گفت: ثبت نام ترم بهمن حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان از 15 آذر آغاز و تا پنجم دی ماه سال‌جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی افزود: ظرفیت شرکت در این دوره‌ها محدود است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی hodat.ir و یا تماس با شماره 33054276می‌توانند اطلاعات لازم را کسب و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند که در این ترم ظرفیت پذیرش 100 دانشجوی خواهر و 100 دانشجوی برادر لحاظ شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل و فراگیری علوم دینی و مباحث فکری اسلامی دوره‌هایی از جمله تفسیر، احکام، کلام اسلامی، جریان شناسی، فقه و حدیث شناسی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه محل برگزاری دوره‌ها در محل دانشگاه زنجان است، افزود: ثبت نام در این دوره رایگان بوده و شرکت‌کنندگان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 3 دوره پذیرش دانشجو در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان صورت گرفته است، گفت: این ترم دوره اول شرکت‌کنندگان فارغ‌التحصیل می‌شوند و با توجه به اینکه در این دوره‌ها فراگیری مباحث علمی و فرهنگی در کنار هم مورد توجه بوده است هر یک از افرادی که موفق به اتمام دوره شده‌اند به خوبی توان شرکت در فعالیت‌های جهاد فرهنگی را خواهند داشت.

ارسال نظرات