صبح امروز؛

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان ساوجبلاغ تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا علیزاده صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ از میدان امام (ره) تا میدان شهدای هشتگرد تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه این شهرستان در گلزار شهدای ینگی امام به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۶۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا علیزاده صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ از میدان امام (ره) تا میدان شهدای هشتگرد تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه این شهرستان در گلزار شهدای ینگی امام به خاک سپرده شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار این شهرستان، سرهنگ پاسدار داوود عبدلی معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز، سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت شهید پرور این شهرستان حضور داشتند.

شهید محمدرضا علیزاده از اعضای گردان فاطمیون و از اتباع افغانستان می باشد که در ساوجبلاغ سکونت دارد.

حجت الاسلام محمدتقی ناطقی در این مراسم ایران را ام القرآن جهان اسلام دانست و اظهار داشت: در مقابل دشمنی دشمنان اسلام ایستادگی خواهیم کرد و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان می باشد.

وی در خصوص شهادت جان بر کفان در خاک سوریه گفت: شهید علیزاده اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود و خون این شهیدان موجب می گردد ملت مسلمان نسبت به دشمنی های داعش و تکفیری ها هوشیار تر شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار