مسابقات حوزه های مقاومت شهرستان دشتی برگزار شد

مسابقات والبیال قهرمانی ناحیه ای که با نام سردار شهید نادر مهدوی و با حضور 4 تیم از حوزه های مقاومت شهرستان دشتی استان بوشهر در سالن ورزشی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۲۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ دوم پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در مراسم مسابقات والبیال قهرمانی ناحیه ای که با حضور مسئول سیاسی، مسئول بازرسی، مسئول نیروی انسانی، فرمانده حوزه ولیعصر و بسیجیان این شهرستان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: ورزش به انسان توانمندی و نیرو و نشاط میدهد و عامل بازدارنده ای در برابر بیماریهای روحی وجسمی و روانی است و بزرگترین بیماری برای بسیجیان هوای نفس است که شما جوانان بسیجی با تاسی از راه و سیره ی شهداء می توانید با این بیماری مقابله نمایید.

وی افزود: شهید نادر مهدوی قهرمانی واقعی برای نسل جوان ماست و باید تلاش کنیم تا او را بیشتر و بهتر  به نسل جوان خود معرفی کنیم و باشد تا رهروان صادقی جهت این عزیزان ناظر بر اعمال خود باشیم.

محمد قایدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و نیز آشنایی نسل جوان با شهدا بخصوص سردار شهید نادر مهدوی بوده است.

مسابقات بین بسیجیان حوزه های مقاومت شهرستان دشتی با حضور 4 تیم برگزار شد. که 2 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در پایان تیم پایگاه امام جعفر صادق(ع) حوزه الغدیر خورموج  با پیروزی مقابل تیم حوزه والیعصر کاکی به مقام قهرمانی دست یافت. 

در پایان از تیم قهرمان مسابقات والیبال و تیم دوم مرحله ی ناحیه ای و نیز 5 نفر برتر مسابقات تنیس روی میز مرحله ی ناحیه ای که از بین 30 شرکت کننده به مرحله ی پایانی راه یافته بودند با اهداء جوایزی برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار