مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان:

ساخت سه هزار مسکن برای محرومین و مددجویان در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از ساخت و تکمیل سه هزار مسکن محرومین و مددجویان در گیلان خبر داد و افزود: این پروژه با همکاری بسیج سازندگی، کمک خیرین و تعامل بانک ملی و مسکن در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۱۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علیرضا محمدی در همایش تجلیل از خیرین فعالان عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان که در سالن شهید درویشوند سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در گیلان توجه به مسکن محرومان است.

وی با اشاره به سفر مدیرکل کمیته امداد کشور به گیلان در اردیبهشت گفت: براساس دستور مدیرکل کمیته امداد کشور و با توجه به مشکلات مسکن مددجویان قرار شد؛ 50 درصد از درآمدهای مردمی کمیته امداد به بحث مسکن محرومین تخصیص یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی در کنار کمیته امداد توانسته قدم های مثبتی در راستای ساخت مسکن مددجویان بردارد گفت: همت و مشارکت خیرین نیز در این راه موثر بوده است.

محمدی از ساخت و تکمیل سه هزار مسکن محرومین و مددجویان در گیلان خبر داد و افزود: با کمک خیرین و تعامل بانک ملی و مسکن ساخت هزار خانه در دست اقدام است که تا 6ماه آینده تحویل خانواده ها می شود.

وی ادامه داد: هزار واحد مسکن محرومین توسط خیرین خارج و داخل استان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان یادآور شد: استان گیلان یکی از 5 استان پایولت اجرا کننده ساخت مسکن محرومین با همکاری بسیج سازندگی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هزار مسکن نیز با همکاری این دو نهاد به محرومین و مددجویان واگذار می شود.

محمدی یکی از ماموریت های اصلی این نهاد را شناسایی نیازمندان در ابعاد مختلف عنوان کرد و گفت: با کمک خیرین 50 درصد جهیزیه نوعروسان در استان تهیه می شود.

وی با بیان اینکه سالانه 2هزار و 500 نفر با کمک کمیته امداد به خانه بخت فرستاده می شوند اضافه کرد: امروز هزار و 200 نفر نوع عروس برای دریافت جهزیه در نوبت هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه طی ده سال گذشته برای 10 هزار و 830 خانوار مسکن ساخته شده است گفت: در سال جاری هزار واحد جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه مسکن مهر شهر رشت 580 واحد به خانوارهای تحت پوشش واگذار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار