خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: بسیج ذخیره الهی برآمده از متن مردم و در خدمت مردم است و جا دارد از این ظرفیت و ذخیره استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۴۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مهدوی در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری مجمع عالی بسیج در مشهد گفت: اهمیت مجمع عالی بسیج پرداختن به همه ظرفیت‌های تخصصی اقشار مختلف بسیج است تا با آسیب‌شناسی مسائل مختلف و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و موانع پیش روی نظام گامی در راستای حل مشکلات کشور برداشته شود.

وی افزود: مجمع بسیج آثار بسیار خوبی در استان ها دارد و باعث همگرایی در این مجموعه عظیم شده است لذا این مجامع به مسئولان برای پیشبرد بهتر امور کمک می‌کنند.

حجت الاسلام مهدوی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مجمع عالی استان با متخصصین کارگروه ها در استان ها اداره می شود بعنوان یک اتاق فکر قوی می باشد که لازم است از همه توان آن در عرصه های مختلف اداره کشور استفاده گردد.

وی ادامه داد: بسیج در کارنامه درخشان خود ثابت کرده است که در همه عرصه ها و مکان ها راه گشا بوده است و این شجره طیبه که بعنوان یادگار معمار کبیر انقلاب است می تواند مستقل از جریانات و تشکل ها و جناح های سیاسی تحت زعامت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب کارهای بزرگی را انجام داده و با کسب افتخارات بیشماری در بین امت اسلامی نام بزرگ انقلاب اسلامی را به همه جهانیان بشناساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: از نقاط قوت مجمع عالی بسیج استفاده از ظرفیت طلاب و برجستگان روحانی اهل تشیع و تسنن است و نخبگان روحانی نیز با شرکت در اجلاس سراسری مجمع عالی بسیج بعنوان روسای کارگروه ها توجیه می شوند تا در استان ها با آمادگی بیشتر حضور داشته باشند.

وی در پایان از برگزار کنندگان مجمع در مشهد مقدس تشکر کرد و گفت: توفیق حضور در جوار ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) از برکات بسیج است و امید است شرکت کنندگان با استعانت از آن امام عزیز بتوانند با معنویت و آمادگی بیشتر در خدمت اسلام و انقلاب باشند.

ارسال نظرات