مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود؛
مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: برای اولین بار در کشور به همت بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود سند راهبردی بسیج ورزشکاران در سه سطح کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تدوین شده است.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۱۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
حسین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تدوین سند راهبردی بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود اظهار کرد: این سند در قالب جدول سوآت ((swot که در دانشگاه تدریس می شود و عملی کاربردی ندارد برای نخستین بار بر اساس این جدول از تئوری به عمل به اجرا درآمده است.

وی خاطر نشان کرد: در تدوین این سند از پتانسیل نیروهای متخصص شهرستان چون اساتید دانشگاه ها در رشته تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی شهرستان و مدیران ورزشی استفاده شده است.

ناظمی تصریح کرد: این سند چشم انداز و دور نمای برنامه های بسیج ورزشکاران و رسیدن به نتایج در مدت های مختلف را ترسیم کرده است و این سند که برای اولین بار به طریق علمی تهیه شده به مسئولین سپاه و بسیج ارائه می شود.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود با بیان اینکه بیش از 9 ماه برای این سند وقت گذاشته شده است بیان کرد: با استفاده از این سند می توان راهبرد بسیج ورزشکاران را در یک بازه زمانی یکساله،سه ساله و شش ساله بررسی نمود و خواسته ها و نتایجی که باید بدان رسید را در نظر گرفت و تلاش کرد.

ناظمی با بیان اینکه ما در تلاش هستیم طبق این سند برنامه ها اجرایی و ابتکاری بسیج ورزشکاران شهرستان را پیش ببریم گفت: امروز ورزش ما نیاز دارد که با برنامه علمی پیش برود و بسیج به عنوان یک پیش قراول باید در این مسیر حرکت کند تا نتایج مورد انتظار را کسب نماید و اثرگذاری خود را در جامعه ورزش به خوبی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها