خبرهای داغ:
رئیس پژوهش‌سرای بسیج دزفول گفت:

جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات جوان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود

رئیس پژوهش‌سرای بسیج دزفول گفت: با هدف توسعه و افزایش رقابت‌های علمی دومین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات جوان در دزفول با حضور نخبگان سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۹۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزار خبرگزاری بسیج خوزستان،محمد لیمویی  اظهار داشت: با هدف توسعه و افزایش رقابت‌های علمی دومین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات جوان در دزفول با حضور نخبگان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش اختراع و ابتکار به‌صورت نمایشگاه و جشنواره برگزار می‌شود، و شرکت کنندگان با حضور در این جشنواره به ارائه و معرفی آثار خود در محورهای مختلف علمی و آموزشی خواهند پرداخت.

رئیس پژوهش‌سرای جوان بسیج دزفول عنوان کرد: این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش و از تاریخ 25 تا 27 آذرماه امسال و به مدت دو روز در دانشگاه سما دزفول برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره با حضور دانش‌آموز و دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسات علمی و آموزشی سراسر کشور برگزار و آئین افتتاحیه آن نیز ظهر روز چهارشنبه در دانشگاه سماء دزفول با حضور شخصیت‌ها و مسئولان علمی و اجرایی و فرهنگی محلی و استانی و ملی برگزار خواهد شد.

لیمویی بیان کرد: آثار معرفی شده به این جشنواره پس از داواری توسط بنیاد نخبگان در سه رتبه امتیاز‌بندی شده و ابتکارات و ایده‌های ارائه شده در قالب پایلوت و پوس‌تر علاوه در قالب نمایش عمومی به بازدید کنندگان ارائه می‌شوند.

وی افزود: در انتهای این جشنواره و پس از اعلام آرای هیئت داوران به 60 نفر از برگزیدگان این رقابت‌ها تندیس طلایی جشنواره و دیپلم افتخار بین‌المللی اهدا و با همکاری شهرداری دزفول در طول مدت برگزاری این جشنواره چهار تور زیارتی و گردشگری برای شرکت‌کنندگان این رقابت‌های علمی با هدف بازدید و معرفی جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار