رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان از دستگيري يك سارق منزل خبر داد و گفت: پژوهش به عنوان پايه اصلي ماموريت هاي پليس محسوب مي شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
سرهنگ جعفر رحمتي پور افزود: در گذشته اکثر اقدامات پليس بر پايه قهري و کيفري بود ولي در حال حاضر پليس با رويکرد مشارکت جويانه و استفاده از تکنولوژي هاي جديد به خدمات خود چهره جديدي بخشيده و تخصصي گرائي و متخصص پروري را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وي اظهار داشت: پليس تلاش مي کند با حرکت علمي که بر پايه دانش و پژوهش پايه ريزي شده موضوعات را پايش کرده و امنيت پايدار را در جامعه فراهم كند .

اين مقام مسئول ادامه داد: امروزه پژوهش به عنوان پايه اصلي مأموريت هاي پليس محسوب مي شود و بحث مطالعات از ضرورياتي است که يک لحظه از آن نمي توان غفلت کرد و همه طرحها و اقداماتي بر اساس مطالعه و پژوهش انجام مي گيرد.

رحمتي با اشاره به اهميت نهاد خانواده در تربيت فرزندان سالم گفت: تقويت باورهاي ديني و ارزش هاي اسلامي در بين جوانان نقش مهمي در کاهش وقوع جرايم دارد .

وي تاكيد كرد: در پي اعلام وقوع يك مورد سرقت منزل بلافاصله گشت پليس در محل حاضر و تحقيقات در اين زمينه آغاز و با همكاري خوب مردمي سارق شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح كرد: اين سارق به هويت "الف – ت" كه پس از انتقال به كلانتري به سرقت از منزل اعتراف كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

ارسال نظرات