جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در زنجان

در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از سه ميليارد ريال كشف شده است.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۶۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي، ماموران آگاهي شهرستان خدابنده زنجان موفق شدند يك دستگاه خودرو سواري پرايد حامل كالاي قاچاق را درمحورهاي مواصلاتي استان زنجان شناسايي كنند.

سرهنگ مراد جعفري افزود: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور خودرو را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند که در بازرسي از اين خودرو 200 دستگاه سشوار برقي، 10 هزار انواع لوازم آرايشي بهداشتي و 100 جفت كفش خارجي را كشف كردند.

اين مقام انتظامي افزود: همچنين ماموران انتظامي شهرستان خدابنده حين گشت زني به يك دستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسي از آن 16 طاقه پارچه خارجي و دو هزار و 874 ثوب انواع البسه خارجي را كشف كردند.

جعفري بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود حين گشت زني به يك دستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسي از آن 40 طاقه پارچه خارجي و 40 كيلوگرم پارچه به صورت فله را كشف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اين كه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از سه ميليارد ريال است، گفت: متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

جعفري اظهار داشت: قاچاق کالا يک معضل اجتماعي است که اکثر کشورهاي جهان به نوعي از آن رنج مي برند، در کشور ما نيز قاچاق کالا، بزرگترين خطري است که بخش هاي مختلف صنعتي و توليدي کشور را تهديد مي کند.

ارسال نظرات