عضو کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: هرفردی که با برنامه وارد انتخابات شود و فرد اصلحی باشد، مردم به او رأی می دهند، مردم به هیاهو و سروصدا رأی نخواهند داد چراکه از این مسائل خسته شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۵۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
سیدعیسی دارایی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات اصلاح طلبان برای تصاحب بیشتر کرسی های مجلس اظهار داشت: این اظهارات عملیاتی روانی و هیاهوی سیاسی بیش نیست و معمولا نزدیک انتخابات طرفهای مختلف صحبتهایی مبنی بر اینکه ما برنده انتخابات هستیم و آراء 50درصد به بالا  را کسب خواهیم کرد، مطرح می‎کنند.

دارایی تاکید کرد: هرفردی که با برنامه وارد انتخابات شود و فرد اصلحی باشد، مردم به او رأی می دهند، مردم به هیاهو و سروصدا رأی نخواهند داد چرا که ازین مسائل خسته شده اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس اظهار داشت:برای اعضای شورای نگهبان  فرقی نمی کند کاندیداها از کدام جناح هستند و کسانی که مشکلی از لحاظ سیاسی و عقیدتی و مالی نداشته باشند مورد تایید قرار می دهند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: در این مجلس دوم خردادی ها هم هستند و نظرشان را خیلی واضح مطرح می گویند، افراد مستقل نیز هستند و همه اینها از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و این ظلم به شورای نگهبان است اگر بگوییم این شورا جناح خاصی را تایید صلاحیت و جناح دیگری را رد صلاحیت می کند.

ارسال نظرات