معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از اجرای 3 هزار و 112 پروژه محرومیت زدایی طی دوسال گذشته توسط سپاه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس در مراسم جشن ازدواج مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان به جایگاه ازدواج در سبک زندگی اسلامی ایرانی اشاره کرد و گفت: اقدام به ازدواج و زمینه‌سازی برای ترویج آن در جامعه یک عمل صالح و حسنه از دیدگاه قرآن است.

وی گفت: یکی از هنرهای بسیار ارشمند معمار کبیر انقلاب وارد کردن واژه های جدید به عرصه ی ادبیات انقلاب مانند کمیته امداد ، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جهاد سازندگی و ... بود که فلسفه ی آن زمینه سازی یک سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه ی ما بوده است.


وی با بیان اینکه فلسفه ی انقلاب اسلامی رشد و تعالی و الهی شدن انسانهاست گفت: در این انقلاب کرامت انسانی در بالاترین جایگاه انقلاب اسلامی ما قرار دارد و این عمل صالح باید در در تمام شئون زندگی جاری و ساری باشد.

حسینی ادامه داد: جوانان ما باید همواره آموزه های دینی، قرآن، نماز، صداقت، ایمان را چاشنی زندگی خود قرار دهند تا سبک زندگی اسلامی را به جای در مقابل سبک زندگی غربی در جامعه و خانواده خود قرار دهند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی بسترسازی حیات طیبه برای جوانان است و فلسفه ی شکل گیری سپاه که از بطن مردم و در خدمت مردم است، و افتخار داریم که ایران اسلامی کشوری است که همه ی مردم به عنوان مولفه ی اصلی قدرت هستند وو در عرصه های جهانی با ایستادگی و و عزتمندی حرف اول را در جهان می زنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به اقدامات سپاه استان بویژه در عرصه مردم یاری، سازندگی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: در طول 2 سال گذشته سپاه استان 3 هزار و 112 پروژه را با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به اجرا در آورده است.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز در طول یک سال گذشته 994 طرح اقتصاد مقاومتی با حضور 3 هزار و 603 نفر در استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در طول سال جاری 720 میلیون تومان در استان کردستان به ایتام و زنان سرپرست خانوار کمک شده است.

حسینی در ادامه با اشاره به ورود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به عرصه ازدواج اظهار داشت: سپاه استان با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) به جمعیت قابل توجهی از نیازمندان زیرپوشش این نهاد خدمت رسانی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان به امنیت پایدار و مردمی به واسطه حضور و مشارکت مردم در این امر اشاره کرد و گفت: تلاش برای خدمت رسانی به مردم در زمینه های سازندگی راستای محرومیت‌زدایی جزو برنامه سپاه می باشد.

ارسال نظرات