در راستای بررسی توطئه های دشمنان در فضای مجازی و آشنایی بانوان با انواع تهدیدها و فریب های دشمنان در شبکه های اجتماعی در آستانه روز بصیرت چهارمین جلسه کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد
کد خبر: ۸۶۰۷۶۰۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در این جلسه گفت: دشمنان ما در حوزه فن آوری اطلاعات کارهای بسیاری انجام داده اند و دارای شبکه های قدرتمندی هستند و صد البته هنوز خیلی ها از این فعالیت های دشمنان اطلاع درستی ندارند لذا باید از طریق هایی که بتوان دسترسی به همه داشت بانوان را آگاه سازیم.

خواهر پاسدار رقیه رزمجو ادامه داد: ما از مسیر فضای مجازی سایت های عملکردی پایگاه ها تلگرام و...نیز می توانیم در راستای ارتقای بصیرت و آگاهی استفاده سازیم و با تشکیل گروه هایی با دشمنان مقابله نماییم.

رئیس کارگروه زن و خانواده نیز در ادامه با این توضیح که امروز وظیفه ما بسیار سنگین و حیاتی است چرا که در جنگ نرم، دشمن سراغ ایمان، معرفت و باورهای ما می‌رود، افزود: در حال حاضر با وجود رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی و ماهواره زمینه جنگ نرم دشمن بسیار فراهم است پس ما باید مراقب باشیم.

وبدانیم مهم ترین عوامل پیروزی و موفقیت درجنگ نرم و حفظ راه شهدا، ایمان، تقوی و اطاعت بی چون و چرا از ولی امر زمان است.

دکتر زهرا فروتن با اشاره به اثرگذاری و تغییر در باور و نفوذ دشمن به عنوان دو کلید واژه که مورد تاکید رهبری است گفت: راه رویارویی با دشمن در جبهه جنگ نرم داشتن دو عنصر پارسایی و پایداری است، اگر پارسا باشیم، محرمات را ترک کنیم، به ارزش‌ها توجه داشته باشیم و پشت سر ولایت حرکت کنیم می توانیم پایداری کنیم.

در ادامه این جلسه نیز اعضا با بیان نظرات خود راه کارهای مقابله با عملیات دشمنان درفضای مجازی برای اجرایی شدن در سطح قشر بانوان جامعه جمع بندی شد.

ارسال نظرات