هفته پایانی مسابقات برترین های المپیاد ورزش برادران بسیج پنج شنبه 26 آذر در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۰۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، ابوالفضل قلی پور مدیرعامل باشگاه مقاومت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: هفته پایانی رقابت های برترین های المپیاد ورزش برادران بسیج گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی روز پنج شنبه 26 آذرماه در 9 رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار می شود.

قلی پور تصریح کرد: در این مسابقات که به مدت یک روز برگزار می شود، ورزشکاران نخبه برادر بسیجی المپیادهای ورزش بسیج، در رشته های تکواندو، جودو، ووشو، کشتی، کاراته، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و تیروکمان با هم رقابت می کنند. 

وی افزود: در پایان این مسابقات و جمع بندی امتیازات ورزشکاران در 3 هفته برگزار شده، نفرات اول تا ششم برترین ها جهت شرکت در رقابت های جایزه بزرگ که با همکاری فدراسیون ها بهمن ماه و اسفندماه برگزار می شود، فراخوانده می شوند. 

مدیرعامل باشگاه مقاومت با اشاره به اینکه تمرکز بسیج در بخش پایه روی پایگاه های استعدادیابی است، اظهار داشت: طبق آنالیز و آماری که از مسابقات برترین ها انجام شده، حدود 70 درصد نفرات برتر در رشته های مختلف، ورزشکاران نوجوان پایگاه های استعدادیابی هستند و این نشان می دهد که توانسته ایم در مسیر تحقق اهداف بسیج برای پشتوانه سازی برای ورزش کشور قدم های بزرگی برداریم.

قلی پور در ادامه از راهیابی نفرات برتر مسابقات برترین های المپیاد ورزش بسیج به باشگاه مقاومت خبر داد و خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که در برترین ها حائز رتبه های برتر شوند، در سه مرحله اردو به تیم های باشگاه مقاومت دعوت می شوند و پس از مبارزه با نفرات فعلی تیم، ورزشکاران برتر به عضویت باشگاه مقاومت در می آیند.
ارسال نظرات