دبیر هیئت تکواندوی بسیج گفت: تکواندوکاران باشگاه مقاومت در لیگ نقش جهان به تنها چیزی که فکر می کنند تکرار مقام قهرمانی است.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۰۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، تیم باشگاه مقاومت در پایان هفته اول و دوم دور برگشت لیگ تکواندوی جام نقش جهان در رده دوم قرار دارد و مانند سال های گذشته یکی از مدعیان قهرمانی است. 

در این همین رابطه زینال حسینی دبیر هیئت تکواندوی بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره نتایج تیم تکواندوی باشگاه مقاومت در لیگ دسته اول تکواندو، جام نقش جهان گفت: در حالی تیم باشگاه مقاومت در فصل جاری در رقابت ها شرکت می کند، که در 4 دوره گذشته قهرمان شده و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در فصل جاری حضور دارد اما در شروع مسابقات با مشکلاتی روبرو بودیم که کار را در این فصل سخت تر کرده است.

حسینی افزود: برخلاف فصل های گذشته، در سال جاری در ابتدا مشکلاتی در راه جذب بازکن سرباز داشتیم که با مساعدت آقای قلی پور مدیرعامل باشگاه مقاومت بر طرف شد و توانستیم در روند بازیکن گیری به رغم تمام مشکلات، بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. با این حال تیم های دیگر مانند مس که صدرنشین است، آلومینیوم و ارس سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند و جزو رقیبانمان در راه تکرار قهرمانی هستند.

دبیر هیئت تکواندوی بسیج با اشاره به اینکه با تمام مشکلات، هدف باشگاه مقاومت در لیگ نقش جهان قهرمانی است، تاکید کرد: تلاش ما برای قهرمانی است و غیر از اولی در مخیله بازیکنان و کادر فنی تیم نمی گنجد.

وی اظهار داشت: در دور برگشت شرایط تیم نسبت به دور رفت بهبود پیدا کرده و قطعا مقابل تیم هایی که در دور رفت به مشکل خوردیم، در دور برگشت متفاوت ظاهر خواهیم شد و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم، هر چند واقعیت ها و تدارک بقیه تیم ها برای قهرمانی را نیز نباید نادیده گرفت.
ارسال نظرات