خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان استان قزوین در مجمع بسیج پیشکسوتان عنوان کرد: با بصیرت افزایی می توان مقابل نفوذ دشمنان ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۹۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار افروز جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان استان قزوین با اشاره به نقش شهدا در پاسداری از انقلاب گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و باید همواره روحشان در محیط کار ما حاکم باشد و امیدواریم خداوند که مسئولیت پاسداری از این مرز و بوم را به ما داده راضی و خشنود نمائیم.

وی در ادامه گفت: پیشکسوتان بسیجی عمرشان را به اطاعت از امام راحل گذرانده اند و امروز هم مطیع ولی زمان امام خامنه ای هستند تا این عمر پربرکت تا لحظه آخر به برکت افزایی بیندیشد.

افروزی با اشاره به سخنان امام(ره) بیان کرد: آقا فرمودند که در سپاه باید جوانگرایی باشد که این بسیار خوب خواهد بود و ما به عنوان پیشکسوت این راه باید تمام تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهیم تا بصیرت افزایی در جوانان پاسدار را انجام دهیم تا در مقابل تهدیدها و نفوذ دشمن با آگاهی عمل کنند.

این مسئول با اشاره به وظایف پاسداران پیشکسوت اذعان کرد: اساس اینکه ما بتوانیم جوانان پاسدار خود را به خوبی ساماندهی کنیم باید اول خودمان به بصیرت برسیم و ثانیاً بصیرت بخشی را به سایر عزیزان در نیروهای مسلح انتقال دهیم .

وی اضافه کرد: باید بدانند که بسیج پیشکسوتان شامل پاسداران انقلاب و نیروهای مسلح هستند که باید به صورت منسجم در قالب بسیجی فعالیت داشته باشند ما باید تجربیات خود را از طریق مشاوره و نرم افزاری در اختیار پاسداران قرار دهیم.

جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان در ادامه متذکر شد: هرجا که پای وحدت مسلمین باشد جنایتکاران کم می آورند و دست به جنگ میزنند لذا از بیداری اسلامی هراس دارند و در بحث جنگ نرم همچنان تهدید وجود دارد که باید با بصیرت با آن مواجه شویم.

افروز در پایان با اشاره به موضوع نفوذ خاطرنشان کرد: نفوذ واضح و روشن است که این نفوذ هم میتواند خارجی باشد هم داخلی که باید به آن توجه اساسی کرد، از اول انقلاب هرموقع دشمن به صورت رو در رو با ما وارد جنگ شد ما پیروز شدیم اما بیشترین ضربه را ما همواره از نفوذ متحمل شده‌ایم ما به اسلام و شهدا تعهد داریم تا آرمان های شهدا را زنده نگه داریم.

در این جلسه مسئول بسیج پیشکسوتان سرهنگ باباشاهوردی به عنوان دبیر جلسه ضمن خیر مقدم به حضور پیشکسوتان خواستار عملکرد یک ماهه تمام نواحی شد.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها