جلسه بررسي وضعيت امنيت منطقه شمال استان با حضور فرماندهان قرارگاه هاي حمزه سيدالشهداء، شهيد بروجردي و ابا عبدالله الحسين (ع) در شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۸۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهداء در جلسه وضعيت امنيتي منطقه شمال استان در خوي گفت: استان آذربایجان غربی به علت داشتن مرز مشترك با سه كشور جمهوري نخجوان، تركيه و عراق آماج بيشترین تاثيرات و تهديدات است، بنابراين در راستاي ارتقاي امنيت پايدار نيروهاي جان بركف ايران اسلامي را مجاب مي كند كه در تمامي حوزه و جبهه ها فعاليت چشمگيري نمايند تا مبادا خون شهداي عزيزپايمال گردد.

سردار محمد تقي اصانلو با اشاره به انواع حوزه ها و جبهه ها خاطر نشان كرد: دشمن قدرت رویارویی نظامی با ما را ندارد به همین دلیل با هدف ضربه زدن به ما در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... است.

وی یادآور شد: نباید اجازه بدهیم که سیرت انقلاب به خطر بیفتد زیرا با به خطر افتادن و حذف سیرت آن، صورت و ظاهر انقلاب نیز از بین خواهد رفت.

سردار اصانلو با بيان دلاورمرديها و رشادتهاي نيروهاي سپاه، نيروي انتظامي و هنگ مرزي با قاطعيت گفت: امروز ظرفیت، توانمندی و سطح قابل اطمینانی از آمادگی برای انجام پیچیده ترین، دشوارترین و پرمخاطره ترین مأموریت های رزمی و دفاعی توسط فرزندان غيور آذربايجان غربي در مناطق مرزي شمال استان ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه شهيد بروجردي نيز ادامه داد: استكبار جهاني از هر نوع تهديد وترفند براي در بر هم زدن آرامش و امنیت کشورهای اسلامی و کشور عزیزمان ایران اسلامي انجام مي دهد و در اين مورد وضعيت نابسامان کشورهای همسایه و وضعیت امنیتی منطقه خاورمیانه گواه عيني است.

سردار ملكاني افزود: دشمنان حتي در اين مسير (شكست در جنگ نظامي و فرهنگي) دست به جنگ مذهبي هم زده تا استقامت مسلمانان را زير سوال برند و به اين روش به اهداف شوم خود برسند.

وي بصيرت و اعتقاد را مهمترين عاملي دانست كه رزمندگان در تمامي دوران براي مقابله با دشمنان به كاربردند و نيز حفظ آمادگی و وجود فرهنگ اسلامي را در جامعه رمز بقای انقلاب عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي فرمانده قرارگاه تاكتيكي اباعبدالله الحسين(ع) و سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن خيرمقدم گويي آمادگي جوانان غيورمرد آذربايجان را براي انجام هر نوع ماموريت كه منجر به شكست دشمنان و پيشرفت ايران اسلامي باشد را اعلام و افزود: امنیت پایدار یکی از وظایف سپاه پاسداران بوده که توسط فرزندان اين منطقه ايجاد شده است.

ارسال نظرات