نماینده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر گفت: نقش سپاه امروز نیز در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی به ویژه در زمینه های اجتماعی موثر و سازنده است.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۸۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ کرمی نماینده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر در مراسم جشن ازدواج نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) که با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبریک ماه ربیع الاول اظهار داشت: نقش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بنا به دستور رهبری برای رفع محرومیت و کمک به مجموعه سازمان های ذی ربط در این راستا می باشد.

وی به طرح های محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت: در زمینه امور اجتماعی این قرارگاه فعالیت هایی را از جمله توزیع بسته های معیشتی مردم؛ بسته های لوازم التحریر، کمک به افراد نیازمند، کمک به بیمارن صعب العلاج، ایتام و خانوده های بی سرپرست و زنان سرپرست خانواده انجام می دهد.

کرمی ادامه داد: با همکاری قرارگاه قرب کوثر و سپاه کردستان در زمینه های اجتماعی یاد شده و جدیدا نیز طرح کمک به زوج های جوان با عنوان اهدای جهیزیه به اعضای تحت پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند اهدا می شود.

نماینده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر و سرپرست در زمینه امور اجتماعی این قرارگاه اظهار داشت: در زمینه کمک به ایتام خانوده های نیازمند و بی سرپرست هر ماه نقدی مبلغی به آنان تعلق میگیرد و اخیرا نیز با همکاری سپاه استان اهدای جهیزیه به زوج های جوان انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه و بسیج از بطن و برای مردم هستند،خاطر نشان کرد: همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا کرد امروز نیز در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان تلاش می کند.

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس نیز در این مراسم اظهار داشت: جوانان ما باید همواره آموزه های دینی، قرآن، نماز، صداقت، ایمان را چاشنی زندگی خود قرار دهند تا سبک زندگی اسلامی را در مقابل سبک زندگی غربی بیمه کنند زیرا تشکیل زندگی براساس آموزه های دینی بشارتی برای حیات طیبه در روز قیامت است.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول 2 سال گذشته سپاه پاسداران در کردستان 3 هزار و 112 پروژه را با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، 996 طرح اقتصاد مقاومتی با حضور 3 هزار و 603 نفر و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به اجرا در آورده است .


وی افزود: در طول سال جاری 720 میلیون تومان در استان کردستان به ایتام و زنان سرپرست خانوار کمک شده است.

ارسال نظرات