انجمن‌های ميراث فرهنگی در سه شهرستان استان آغاز به‌کار کرد

مدير كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: انجمن‌های ميراث فرهنگی در شهرستان‌های فارسان، سامان و كيار در استان چهارمحال و بختياری فعاليت خود را آغاز كردند.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۷۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ بهمن عسگری سوادجانی از آغاز فعاليت اعضاء 10 نفره انجمن‌های ميراث فرهنگی شهرستان‌های فارسان، سامان و كيار از قبيل فرماندار، شهردار، نماينده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره آموزش پرورش، اداره ارشاد اسلامی، رئيس شورا و چهار نفر صاحب نظر خبر داد.

وی اظهار کرد : اين انجمنها به رياست استاندار محترم در سطح استان و دبیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال فعاليت و برنامه ريزی می‌باشند.

مدير كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بيان اينكه فرمانداران محترم در شهرستان‌ها رياست اين انجمن را به‎‎عهده دارند گفت : اين انجمن‌‍ها در قالب گروه‎‎های مردم نهاد می‌باشد كه هدف اصلی آنها محافظت و صيانت از آثار تاريخی- فرهنگی با مشاركت آحاد مردمی می‌باشد.

عسگری سوادجانی افزود : اين انجمن‌ها برای گرفتن ايدههای مردم در سطوح مختلف و حتی در روستاها نقش بسيار مؤثری در بين نظرها و حفظ ميراث گذشتگان كشور دارند.

ارسال نظرات