خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمین الشهدا سپاه استان قزوین خبر داد:
مسئول کمیته خادمین الشهدا سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از آغاز ثبت نام خادمین الشهداء اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۵۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

 

اصغری مسئول کمیته خادمین الشهدا سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ثبت نام خادمین شهداء آغاز شده است بیان کرد: شروع ثبت نام خادمین شهدا از 22/9/94 تا3/10/94 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فعلا آمار ثبت نام شوندگان مشخص نیست عنوان کرد: خادمین پس از ثبت نام در مراحل بعدی گزینش و مصاحبه  جهت اعزام به سرزمین‌های نور شرکت خواهند کرد.

مسئول کمیته خادمین شهدا سپاه استان قزوین اظهار کرد: ثبت نام کنندگان براساس علایق و اردات قلبی به شهدا مورد گزینش قرار می‌گیرند و براساس اولویت مشخص در زمان‌های معین جهت خدمت رسانی به زائرین اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه  خادمین منتخب طی دوره‌های اعزام به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ثبت نام خادمین شهدا هر ساله با استقبال با شکوهی مواجهه است و ساماندهی خادمین باید به صورت مطلوب اجرا شود اعزام این بزرگواران تدابیر خاصی را می‌خواهد.

اصغری با اشاره به وظایف خادمین الشهداء تصریح کرد: خدمت رسانی به زائرین، فضاسازی، راه اندازی ایستگاه صلواتی، از شاخص ترین برنامه ها و وظایف خادمین سرزمین های نور در مناطق عملیاتی است.

 

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها