خبرهای داغ:
مراسم چهلمین روز شهادت محمد طحان در گلزار شهداي امامزاده يحيي(ع) سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۰۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار مرتضي قاسم زاده در مراسم چهلمين روز شهادت شهيدمحمدطحان كه در حسينيه امام خميني(ره) اين يگان برگزار شد، با بيان اينكه شهيد بزرگوار محمد طحان از پاسدارن مومن و ولايتمدار تيپ ۱۲ قائم (عج)بود،‌ اظهار داشت: اين شهيد در تمام مآموريتها از اولين كساني بود كه آمادگي خودش را براي حضور اعلام مي كرد.

وي افزود: شهيد طحان يكي از پرسنل با استعداد در امر توپخانه به وي‍‍‍‍‍‍‍ژه ديده‌بان توپخانه (پشتيبان آتش) بود كه به دليل استعداد بالا و توان رزم خوب و مناسب، آن بزرگوار به جانشين گردان ارتقاء يافت.

فرمانده تيپ ۱۲ مردم پايه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: شهيد طحان يكي از استعدادهاي خوب و مناسب براي فرماندهي در پستهاي مختلف براي آينده بود؛ كه اين سرباز امام زمان در پستي سترگ و جاويدان يعني مقام والاي شهادت دست يافت.

قاسم زاده خاطرنشان كرد: شهيد طحان به صورت داوطلب به همراه ساير نيروهاي تيپ براي مأموريت مستشاري به سوريه مشتاقانه اعزام شد و با توجه به تخصص خودش به عنوان ديده‌بان ادوات در چند عمليات مهم شركت داشته و خدمات ارزنده اي از خودش به يادگار گذاشته است.

مراسم چهلمين روز شهادت محمد طحان در روز پنج شنبه 26 آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ الي ۱۶ در شبستان گلزار شهدا امامزاده يحيي (ع)برگزار مي شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها