معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) استان، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به جامعه معرفی شود که این مسئولیت خطیر برعهده خبرنگاران است.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۷۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی با تبریک حلول ماه ربیع الاول، به واقعه کربلا اشاره کرد و اظهار کرد: حضرت زینب(ص) و امام سجاد(علیه السلام) اگر کار آگاه‌سازی مردم را از واقعه کربلا انجام نمی‌دادند کربلا در کربلا باقی می‌ماند و تلاش و فداکاری سیدالشهدا(علیه السلام) به نتیجه نمی‌رسید.

وی سرچشمه انقلاب اسلامی را قیام عاشورا دانست و بیان کرد: در دوران انقلاب امام(ره) و یارانش دست به دست هم دادند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) استان به تاسیس بسیج اشاره کرد و افزود: ارتش بیست میلیونی قبل از جنگ تحمیلی به دستور امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد که می‌توان علت ایجاد بسیج را وجود دشمنان متفاوت انقلاب دانست.

توسلی از بسیج با عنوان مجموعه فداکار نام برد و خاطرنشان کرد: این مجموعه در عرصه‌های مختلفی نقش آفریده است که می‌توان مقابله با جنگ‌نرم را از موثرترین فعالیت‌ها دانست.

وی به جنگ تحمیلی اشاره کرد و تصریح کرد: امروزه جنگ‌ها از جنگ سخت به جنگ نرم و نفوذ تغییر یافته که این وظیفه خبرنگاران را سنگین‌تر از قبل کرده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) استان، اظهار کرد: امروزه باید دشمن را به‌ خوبی باید بشناسیم و راه مقابله با آن را بدانیم.

توسلی خبرنگاران را فرماندهان جنگ نرم دانست و گفت: یکی از وظایف خبرنگاران معرفی شهدا به جامعه است و باید این‌کار به موقع و صحیح انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف، دیگر خبرنگاران معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه است که باید به خوبی انجام گیرد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) استان، افزود: دشمنان انقلاب در تلاش هستند که ما را مسیر الهی و عبادی جدا کنند.

توسلی به شبکه‌های مجازی اشاره کرد و اظهار کرد: شبکه‌های مجازی موجب افزایش سرعت در اطلاع رسانی شده است و رسانه‌ها را از منطقه‌ای و محجلی به فرا منطقه‌ای تغییر داده است.

وی افزود: باید از شرایط ایجاد شده برای رسیده به اهداف خود و مقابله با جنگ نرم و نفوذ استفاده کرد و اهداف الهی خود را به جهانیان نشان داد.

ارسال نظرات