یادمان تنها شهید پایگاه امام حسین (ع) روستای چاکری حوزه امام علی (ع) شهرستان خاتم با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۰۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادمان تنها شهید پایگاه امام حسین (ع) روستای چاکری حوزه امام علی (ع) شهرستان خاتم استان یزد با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

این یادمان به یاد تنها شهید روستای چاکری شهید حسن افخمی با حضور امام جمعه هرات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم،فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین شهرستان وهمچنین مردم ولایت مدار روستای چاکری و به همت پایگاه امام حسین(ع) چاکری برگزار شد

یادمان تنها شهید روستای چاکری 13

حجت الاسلام مرادی، امام جمعه شهر هرات به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گران قدر پرداخت و گفت: این موجب حفظ روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه می شود.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه این شهیدان در جامعه پرداخت و با متذکر شدن این موضوع که اگر این جوانان در 8 سال دفاع مقدس از خود گذشتگی نمی کردند اکنون ما این آرامش را نداشتیم .

حجت الاسلام مردای در بخشی دیگر از سخنان خود به بررسی وضعیت کنونی منطقه و جانفشانی شیعیان و برادران اعل سنت در مبارزه با استکبار جهانی پرداخت.

یادمان تنها شهید روستای چاکری 5

در ادامه مراسم گروه نمایشی بسیج هنرمندان استان یزد به اجرای نمایش زیر سایه خورشید  پرداختند. این نمایش گذری بر شرح حال کاروان اسیران اهل بیت(ع) پس از واقعه عاشورا بود.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات