به همت پایگاه مقاومت بسیج رسول الله (ص) برگزار شد

یادواره شهدای روستای لاسجرد

هجدهمین یاواره شهدای روستای لاسجرد در بارگاه امامزادگان سیدرضا و سید علی اکبر توسط پایگاه مقاومت رسول الله (ص) حوزه موسی بن جعفر ناحیه سرخه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۹۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: هجدهمین یادوراه شهدای روستای لاسجرد در بارگاه امامزادگام سید رضا وعلی اکبر توسط پایگاه رسول الله(ص) و حوزه موسی بن جعفر سمنان برگزار شد.

این برنامه که با همت ستاد یادواره شهدای روستا و بسیجیان پایگاه محمدرسول الله(ص) برگزار شد. دکتر زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام مجلس وجمع کثیری از مردم،خانواده شهدا و روحانیون و مسئولین محلی و استانی حضور داشتند. 

 

 

زاکانی ضمن بیان گوشه ای از خاطرات و رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس،رمز پیروزی در آن دوران سخت را شناخت و اطاعت بی چون و چرا رزمندگان و شهدا ازفرمان امام راحل (ره) دانستند .

 

 

 

وی با انتقاد از از بعضی افراد در جامع که سعی در بزک کردن چهره امریکا دارند به گوشه ای از جنایات های شیطان بزرگ اشاره کرد و تنها راه پیروزی در این دوران را اطاعت از ولی فقیه زمان و شناخت دشمن و شیوه های دشمنی او بیان کردند.

 

لازم به ذکر است که در این یادوراه ضمن تجلیل از خانواده شهدای جبهه مقاومت و مدافع از حرم اهل بیت (ع)، حاج حسین شکرویان به مرثبه سرایی اهل بیت(ع)پرداختند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار