وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی حسین قضاوی را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۴۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش بسیج، به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در متن حکمی که از سوی علی طیب نیا صادر شده آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به این سمت منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی محوله و به ویژه در راستای عملیاتی نمودن سند راهبردی وزارتخانه و تبیین و اجرای ماموریت های آن معاونت به کار گیرید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری همه جانبه داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکم جداگانه‌ای ضمن تشکر و قدردانی  از خدمات سی ساله محمد پاریزی معاون سابق بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی ،ایشان را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به پاریزی آمده است: خدمت و تلاش صادقانه در راستای استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و پیشرفت ملت بزرگوار ایران از ارزش والایی برخوردار است ضمن قدردانی از تلاشهای خالصانه جنابعالی در پیشبرد اهداف این وزارت طی تصدی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی ، به موجب این حکم به سمت "مشاور وزیر" منصوب می شوید.

محمد پاریزی پس از سی سال خدمت صادقانه روز گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

ارسال نظرات