خبرهای داغ:
دبیر دومین جشنواره "سرودهای حماسی و انقلابی" از برگزاری این جشنواره در بهمن ماه امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۳۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،امیر حاج ابراهیمی طی سخنانی از برگزاری دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی استان قم خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره استانی شامل سرود، تک‌خوانی ، مدح، مرثیه، منقبت، سنتی، محلی، ارکسترال، کر و پاپ با موضوع همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و بصیرت است.

دبیر دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی، عضو بسیج هنرمندان بودن شرکت‌کنندگان، عدم اجرای آثار در جشنواره دیگر و رعایت شئون هنر فاخر با اندیشه‌های بسیجی را از شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: تنها برادران هنرمند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش بر اساس رأی هیات داوران جوایزی تعلق می‌گیرد.

حاج ابراهیمی با اشاره به تقویم اجرایی جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 30آذرماه و زمان برگزاری جشنواره کشوری نیمه اول بهمن‌ماه امسال است.

دبیر دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی قم بابیان اینکه انتخاب کلام و شعر مناسب با موضوعات جشنواره در بیان واضح و روشن کلمات تلفیق هنرمندانه کلام و موسیقی از مسائل مهم داوری است، تصریح کرد: شناسنامه هنری تمام عوامل گروه باید در قالبwordبه پیوست آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در قم خیابان عماریاسر، خیابان تعاون، مجتمع ادارات، سازمان بسیج هنرمندان قم ارسال کنند.

وی افزود: تعداد افراد گروه‌ها حداقل 5 نفر و گروه کُر نباید بیش از 10 نفر باشد و ترکیب جنسیتی گروه باید تک‌جنسی (برادران) باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها