مسئول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان:

دشمنان جهان تشییع در سناریوی شیعه هراسی بازنده اصلی هستند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان گفت: سناریوی جدیدی در برخی کشورها علیه شیعه براه افتاده است که به طور حتم زمینه شکست آنها را فراهم می کند و بازنده اصلی این سناریو دشمنان شیعه خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۲۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید حسن مهدی در جمع سرگروههای صالحین بسیج تنگستان گفت: اقدامات اخیر ارتش نیجریه در به خاک و. خون کشیدن شیعیان بی گناه این کشور چیزی جز سناریوی از پیش طراحی شده معاندان و مخالفان تشییع نیست و دشمنان شیعه در هر جای از این عالم خاکی که فرصت کنند به حرکت های شوم اینچنین دست می زنند.

وی افزود: آنچه موجب شده تا دشمنان اسلام از تفکر و روش شیعه و جهان تشیعع بیم و. هراس داشته باشند پیاده کردن فرمولهای انسان ساز اسلام برگرفته از سیره نبوی توسط شیعیان است که باعث شده دشمنان هر روز ترس و وحشتشان از گسترش این فرهنگ و تفکر بیشتر از پیش شود.

مهدی با اشاره به اینکه موج شیعه هراسی این روزها در کشورهای مختلف آفریقا توسط دشمنان تشیع ابعاد گسترده تری به خود گرفته است گفت: به همت برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی ( همان دانشگاه علوم وهابی) عربستان سعودی تعدادی کتاب، نوار صوتی، ویدئو و پاسخ به شبهات و غیره برای ایستادن در مقابل موج گسترش تشیع در نیجریه آماده شده است.
گسترش تشییع در سایر کشور ها برای وهابیون سعودی و دیگر کشورهای با این تفکر گران تمام  می شود و برای مقابله با گسترش تشیع دست به هر عملی هر چند وحشیانه و غیر انسانی می زنند.

ارسال نظرات