خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وقف از جمله دستورات مهم دینی است که سبب ماندگاری مال می‌شود، گفت: وقف از لوازم مهم برطرف کردن حوائج مردم است.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۷۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اهواز در همایش یاوران وقف که روز گذشته، 24 آذرماه در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه «انسانی که حقایق فناپذیری دنیا را بشناسد سزاوار است برای سرای جاودان توشه جمع کند» اظهار کرد: انسان مؤمن باید برای آخرت خود توشه‌ای را ذخیره کند که اثر آن تا قیامت ادامه داشته باشد.

آیت‌الله حیدری با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اسلامی، بیان کرد: فرهنگ وقف در استان نیازمند ترویچ بیشتر بوده و باید بیش از گذشته مردم را به این کار دعوت کرد.

وی با موثر دانستن سیره پیامبر اسلام(ص) در گسترش وقف در جامعه مسلمانان تصریح کرد: وقف سرمنشأ تاثیرات شگرف در امور مختلف از جمله در حوزه‌های آموزش و امور فرهنگی و اجتماعی است و موقوفات می‌توانند باعث خیر و برکت برای همه جامعه باشند و هرچه بیشتر فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود، آن جامعه رو به رشد خواهد بود.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه وقف از جمله دستورات مهم دینی است که سبب ماندگاری مال می‌شود، گفت: وقف از لوازم مهم برطرف کردن حوائج مردم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه، بیان کرد: این حوادث توطئه‌‌های خطرناکی را بازگو می‌‌کنند. با توجه به گسترش چشم‌گیر اسلام شیعی در آفریقا، استکبار جهانی، صهیونیست، سلفیت و وهابیت دچار هراس شده و دست به کشتار مسلمانان شیعه در آفریقا می‌زنند.

وی با بیان اینکه کشور نیجریه دارای 10 میلیون مسلمان شیعه است، تأکید کرد: دولت نیجریه وابسته به آل‌سعود و صهیونیست است از این رو از گسترش شیعه در کشور خود هراس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها