مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان گفت: بسیج ظرفیت بالایی دارد که باید از این فرصت برای فرهنگ‌سازی سنت حسنه وقف استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۵۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بسیج یعنی همان مردم جامعه چرا که بسیج یک نهاد مردمی است و این نهاد ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارا است.

وی با بیان اینکه بسیج از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است گفت: باید از این ظرفیت برای گسترش فرهنگ وقف و نیات وقف استفاده شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: بسیج در هر حوزه‌ای که ورود پیدا کند باید یقین داشته باشیم که در آن مهم به پیروزی خواهیم رسید.

عزیزی بسیج را الگو جهاد و ایثارگری دانست و افزود: در بسیج زمان مهم نیست و در همه ساعات شبانه روز در حال فعالیت است.

وی استفاده نکردن از تمام ظرفیت بسیج در امر وقف را یکی از ضعف‌های اداره اوقاف دانست و بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی با مسئولین بسیج برگزار شده است ولی کافی نبوده است و ما نتوانسته‌ایم از تمام ظرفیت بسیج در امر فرهنگ‌سازی وقف استفاده کنیم.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایگاه‌های بسیج در بقاع متبرکه ایجاد شده است و این نهاد مردمی در حال اجرای کارهای فرهنگی است.

عزیزی انجام بخشی از کارهای عمرانی بقاع متبرکه را از فعالیت‌های دیگر بسیج در این مکان‌های مقدس دانست.

ارسال نظرات