کارشناس دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران:
کارشناس دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در بازدید یک روزه از منطقه شمالشرق که به منظور بررسی فعالیت‌ها و عملکرد دارالقرآن این منطقه صورت گرفت، ضمن دیدار با قرآن‌آموزان و خانواده‌های قرآنی، از نزدیک با کمبودها و نکات قوت دارالقرآن منطقه نیز آشنا شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۵۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن قاسمي در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام برتر شهرستانی و استانی کارشناس دارالقرآن منطقه شمالشرق در رشته ترتیل مسابقات قرآنی استان سمنان؛ گفت: هدف از این بازدیدهای دوره‌ای، بررسی عملکرد قرآنی مناطق و فراهم کردن بستری برای فعالیت بهتر و بیشتر است.

وي در حاشیه گفتگوی با قاریان و حافظان منطقه شمالشرق؛ تاکید کرد: با توجه به تعداد خانواده‌های قرآنی این منطقه، زمینه برگزاری"جشنواره خانواده‌های قرآنی"در این منطقه مهیاست که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق در ابتدای این جلسه گفت: محافل قرآنی بهانه‌ای است تا قرائت قرآن در اخلاق ما تجسم پیدا کرده و در رفتارهای اجتماعی ما بروز و ظهور پیدا یابد.

سیدوحید سیدموسوی برگزاری محافل انس با قرآن را حرکتی بسیار ارزشمند دانست و افزود: این محافل مقدمه شناخت و عمل به قرآن است چون باعث ایجاد نشاط معنوی می‌شود.

در ادامه جلسه کارشناس دارالقرآن الکریم منطقه شمالشرق خلاصه‌ای از عملکرد قرآنی این منطقه را بیان داشت و گفت: اهتمام مدیران این شرکت به موضوعات قرآنی شایسته تقدیر و تشکر است، چون علاوه بر معنویت بخشیدن به محل کارمان، سبب ترویج و تشویق نسل جوان و نوجوان به سوی تلاوت و قرائت قرآن می‌شود.

عباس دلالی با اشاره به اینکه محافل قرآنی باید به‌ عنوان یک امر اساسی در ارتقاء معنویت جامعه مورد توجه قرار گیرد؛ تصریح کرد: آموزش قرآن از سنین پایین می‌تواند سبب رشد و پیشرفت جامعه قرآنی شود، کاری که در سرلوحه روابط عمومی منطقه شمالشرق قرار داشته و نسبت به عملی شدن آن التزام داریم.

وی از فعالیت‌هایی نظیر برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و صوت و لحن که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته بعنوان شاخص برنامه‌های این منطقه یاد کرد.

شایان ذکر است که در پایان مراسم یکی از حافظان خردسال این منطقه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حاضران در جلسه را به فیض رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها