با افتتاح سوله ورزشی صالحین هادی‌شهر و احداث سوله صالحین کاظم آباد بابلسر جمع سالن های ورزشی بسیج در این شهرستان به عدد دورقمی نزدیک شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۳۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سوله ورزشی صالحین این ‌شهر مازندران با حضور مسئولان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر در این مراسم بیان کرد: توجه به امر ورزش در جامعه امروز مهم و حیاتی است.

سیدموسی حسین‌نژاد افزود: 547 شهید از شهرستان بابلسر تقدیم انقلاب شده و همچنین 150 شهید از بخش هادی‌شهر در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشتند.

وی با اشاره به اینکه احداث سوله صالحین در این بخش ارائه کوچکترین توانمندی سپاه شهرستان بابلسر بود، گفت: این مهم نمونه‌ای از همکاری مشترک بین مسئولان شهرستان و بخش بود که با تلاش همگانی در کم‌ترین فرصت و زمان بهره‌برداری شد.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر گفت: این پروژه به شکل کاملاً فنی توسط واحد مهندسی سپاه کربلا و سپاه ناحیه بابلسر اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری رسید.

این مسئول ورزش و برخورداری از فضای ورزشی را امری مهم و در خور توجه دانست و بیان کرد: افزایش فضای ورزشی موجب افزایش جذب جوانان به بسیج و کاهش ناهنجاری می‌شود.

حسین‌نژاد با تأکید بر اینکه از آسیب‌های عصر حاضر بی‌تحرکی و کم‌تحرکی جوانان و نوجوانان است، گفت: به‌خاطر وجود فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و عوامل محیطی گوناگون این امر گریبان‌گیر جامعه شده است که اثرات و پیامدهای نامطلوبی را به همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر با اشاره به اینکه برای نابود شدن و از بین رفتن ریشه‌های تهدید باید زمینه و بستر لازم برای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در شهرستان فراهم شود، تصریح کرد: این فضای ورزشی که در قالب سوله صالحین برای ورزش‌های رزمی و دیگر رشته‌ها تدارک دیده شد، در زمینی به ابعاد یک هزار مترمربع در بنایی به ابعاد 457 متر احداث شد.

این مسئول به ساخت و احداث سوله صالحین در کاظم‌آباد بابلسر جنب مزار سه شهید خوش‌نام اشاره کرد و گفت: در مجموع احداث سوله صالحین از سوی سپاه ناحیه بابلسر به 9 سالن ورزشی می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها