محسن اکرمی کارگردان نمایش عروسکی «وقتی بمب ها مهربان می شوند» گفت: این نمایش پس از بازبینی اساتید و کارشناسان مرکز تولید تئاتر و نمایش عروسکی تهران ، در یزد و تهران برای بچه ها اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۰۶۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدهنر، کارگردان نمایش عروسکی «وقتی بمب ها مهربان می شوند» گفت: این نمایش در قالب پروژه کتاب تئاتر مدرسه آماده می شود و به درس آزادی خرمشهر کتاب اجتماعی کلاس ششم می پردازد و جنگ و تاثیرات مخرب آن بر زندگی کودکان را به نمایش می گذارد.

محسن اکرمی ادامه داد: جا دارد از آقای دانافر مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد و دیگر عزیزانی که ما را در این راستا یاری کردند کمال تشکر را داشته باشم و امید آن که بتوانیم با ارائه یک نمایش خوب و ماندگار برگ زرینی به دفتر افتخارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بیفزاییم.

وی به معرفی عوامل این نمایش اشاره کرد و افزود: «نویسنده ، کارگردان ، طراح و سازنده عروسک: محسن اکرمی» ، بازیگران و عروسک گردانان: «مهدی جاور: مربی» ، «روح ا... زارع: خلبان ، بمب 1» ، «روح ا...پوررضا: خلبان ، بمب 2» ، «شعر: مهدیه رضایی» «آهنگساز: مجتبی حبیبی» از عوامل و دست اندرکاران نمایش عروسکی «وقتی بمب ها مهربان می شوند» هستند.

کارگردان نمایش عروسکی «وقتی بمب ها مهربان می شوند» در پایان خاطر نشان کرد: این نمایش پس از بازبینی اساتید و کارشناسان مرکز تولید تئاتر و نمایش عروسکی تهران ، در یزد و تهران برای بچه ها اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات