خبرگزاری بسیج: سیستم الکترونیکی واحد درآمد در شهرداری باقرشهر به منظور سهولت در کارها و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد .
کد خبر: ۸۶۰۷۰۵۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول فناوری اطلاعات شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه این نرم افزار کاملا تحت شبکه است، گفت: این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارها بوده و دارای زیر سیستم های فراوانی است که به طور کامل نصب و در اختیار کارشناسان قرار گرفته است .

میرزا نژاد افزود: هدف از طراحی و اجرای این نرم‌افزار حذف گردش کارهای غیرمفید و کاهش مراحل صدور انواع مجوزهای شهرسازی از جمله پروانه ساختمان، پایان کار، انواع استعلام و دیگر خدمات حوزه شهرسازی است.

مسئول فناوری اطلاعات شهرداری با تاکید بر اینکه ارباب رجوع برای گرفتن پایان کار و یا پروانه ساخت موظف به پرداخت عوارض هستند، اظهار داشت: برای پرداخت عوارض مربوط از این نرم افزار استفاده می شود به طوری که پرونده هر شخص به طور اتوماتیک وارد سیستم درآمد شده و سپس وارد قسمت وصول می شود و با توجه به پرداخت های نقدی و قسطی فیش عوارض صادر می گردد .

وی با اشاره به اینکه سیستم الکترونیکی درآمد سهولت در کارها را باعث شده ، تصریح کرد: این نرم افزار به سیستم شهرسازی شهرآرا وصل است و زمانی که پرونده وارد سیستم درآمد شهرداری می شود اگر ارباب رجوع تصمیم به پرداخت قسطی عوارض داشته باشد در این سیستم ثبت شده و وارد بخش کمیسیون می شود تا مشخص شود طی چند فقره چک باید اقساط توسط ارباب رجوع پرداخت شوند وتمامی اطلاعات چک ها در سیستم ثبت می گردند .

میرزا نژاد افزود: از آنجایی که این سیستم به سرور مرکزی وصل بوده ، پس از اتمام مراحل پرداخت عوارض توسط ارباب رجوع از پرونده ها نسخه پشتیبانی گرفته و بایگانی می شوند.

ارسال نظرات