برای شرکت در یک دوره آموزشی؛

دهیاران سراسر کشور در یزد گردهم آمدند

دهیاران سراسر کشور برای شرکت در یک دوره آموزشی در استانداری یزد گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، عصر دیروز در بیستمین جلسه کارگروه تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌های سراسر کشور در یزد با اشاره به مشکلات جامعه روستایی اظهار داشت: اگر آموزش‌های لازم به روستاییان و دهیاران داده شود، مشکلات موجود در روستاها برطرف خواهد شد.

سید محمدرضا سیدحسینی با بیان اینکه پایداری روستاها نیازمند همیاری و همدلی روستاییان است، تاکید کرد: اگر همدلی و همکاری وجود داشته باشد، همه مشکلات روستاها حل شدنی است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در روستاهای مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: هر یک از این ظرفیت‌ها می تواند گامی برای پیشرفت و توسعه روستاها باشد.

سیدحسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نباید در جامعه روستایی توقع غیرمنطقی از دولت به وجود آید و انتظارات مردم روستا از حمایت‌های دولت باید اصولی باشد.

مدیرکل امور روستایی شوراهای استانداری یزد نیز در این همایش از وجود ۳۶۸ شورای روستا، ۳۵۴ دهیاری و ۱۷ شرکت تعاونی دهیاری روستایی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت استان یزد معادل یک درصد جمعیت، از خدمات آنها استفاده می کنند.

هادی مقیمی با اشاره به توجه خوب دولت یازدهم به جامعه روستایی کشور، تصریح کرد: باید اعتماد مردم روستاها به خدمتگزارانشان در دولت دوباره جلب شود.

 

ارسال نظرات