برنامه های متنوعی در طول هفته وحدت و سالروز حماسه نهم دی روز"بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری" در طارم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۸۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در جلسه برنامه های فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت سالروز ۹ دی این دو مناسبت را مهم دانست و گفت: برنامه های متنوعی در هفته وحدت و حماسه 9 دی در شهرستان طارم اجرا خواهد شد.

سرهنگ اقبال جهانبخشی از شرکت مسئولین در اجرای برنامه های ابلاغی خصوصا برنامه های اجرا شده در سطح شهرستان تقدیر کرد و افزود: حضور اهالی و مسئولین ادارات شهرستان طارم در تشییع پیکر شهید هشت سال دفاع مقدس شهید والامقام شهید بیوک آقا حسامی بی نظیر بود، مردم شهرستان طارم وظیفه شناس هستند باید قدر این مردم را دانست.

وی با تأکید بر اجرای مراسم نهضت روشنگری در سطح شهرستان در طول این مناسبتها اظهارداشت: از این طریق می توان از تهدیدات فرهنگی دشمن کاست و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

جهانبخشی از برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته وحدت و سالروز ۹ دی خبرداد و افزود: پایان هفته وحدت ۹ دی است که روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری است و روزی است که در تاریخ بشر باقی خواهد ماند .

وی به اهم برنامه ها اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاهها با عنوان آمریکا جنایتکارامروز و استفاده از بنرهای شهدای شاخص در سطح حوزه های مقاومت شهرستان، مراسم غباروبی مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، نهضت روشنگری، جمع آوری آثارشهدای پایگاهها جهت ارسال به مرکز حفظ و آثار استان زنجان و برگزاری دوره برای فرهنگیان پایگاهها از جمله برنامه های قابل اجرا در طول این مناسبتها می باشد.

جهانبخشی با بیان اینکه از حضرت علی (ع) نقل است از وحدت و تفرقه بپرهیزید چون انسانهایی که از جماعت مسلمانان جدا شوند نصیب شیطان می گردند بنابراین هفته وحدت فرصتی است که وحدت بین مسلمانان را افزایش دهیم .

فرمانده سپاه ناحیه طارم افزود: دشمنان اسلام در صدد هستند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند بنابراین باید توجه کنیم هفته وحدت را بین مسلمانان توسعه دهیم تا آن روزی که امام عصر(عج) تشریف می آورد تمام مسلمانان با هم متحد باشند.

ارسال نظرات