كشف بیش از 8 كیلو تریاك در چهارمحال و بختیاری

با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان های بروجن و لردگان 8کیلو و300 گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم "غلامعلی شكری" گفت: در پی وصول خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یكی از محله های بروجن موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با تحقیقات و استفاده از اطلاعات منابع و مخبرین محل توزیع مواد مخدر و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل شش كیلو و 600 گرم تریاك كشف و یك سوداگر مرگ دستگیر و برای طی مراحل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

كشف یك كیلو و700 گرم تریاك از مخفیگاه سوداگر مرگ در لردگان

سرهنگ دوم "خسرو نجفی"، فرمانده انتظامی شهرستان لردگان نیز گفت: در پی وصول خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر در محدوده روستای شیرانی موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل یك كیلو و 700 گرم تریاك در بسته های آماده توزیع به همراه آلات توزین و استعمال مواد مخدر كشف و این سوداگر مرگ دستگیر شد.

نجفی، در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، سامانه تلفن و پیامك سه شماره ای 110 فوریت های پلیسی را آسان ترین و بهترین پل ارتباطی مردم و پلیس اعلام كرد و از شهروندان خواست: با ارسال اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر پلیس را در اجرای بهتر این ماموریت خطیر یاری كنند.

ارسال نظرات