خبرهای داغ:
نشست سیاسی در حوزه حضرت رقیه(س) بجنورد صورت گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۴۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم داوری در این برنامه گفت: آمریکا امروز آن قدرت قبلی را ندارد و آنها خاور میانه را می خواهند و می خواهند بر آن سلطه داشته باشند و الان دیگر خودشان  نمیجنگند . مسلمان ها را به جان هم انداخته مثل زمان امام علی (ع) که با نیرنگ مسلمانان را به جان هم می انداختند .

عده ای می گویند که ما دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم . آمریکا می گوید ما به دنبال تغییر دولت ایران نیستیم دنبال تغییر رفتار هستیم . رهبر معظم انقلاب می فرمایند : تغییر رفتار همان تغییر جمهوری اسلامی است .

وی افزود: آماده مذاکرات بدون پیش شرط برای روابط با ایران بر اساس احترام متقابل هستیم . اوباما برای اولین بار فتوای یک مرجع شیعی را قبول کرد . این برجام سریع انجام شد .جنبه سیاسی آن بیشتر است هم برای آمریکا هم برای ایران که میخواهند حزب خودشان بیاید سر کار و چند سال دیگر نظام را دردست داشته باشند .

جمهوری اسلامی انقدر آنقدر قوی شده که دیگر آمریگا گرگ نیست و دیگر میش شده و امریکا می داند که ایران در همه جا نفوذ دارد و دیگر بدون ایران نمی تواند خود را مطرح کند . عده ای هم می گویند امریکا هنوز هم یک دشمن است دلیل ظاهر امریکا یک چیز است و باطن ان یک چیز دیگر . رهبر معظم انقلاب فرمودند سیاست اصلی امریکا تغییر نکرده است .

آمریکا به دنبال مذاکرات با روسیه برای اینکه جایگاه خودرا از دست ندهد است .

رهبر معظم انقلاب خاطر نشان نمودند : اگر بپذیریم که امریکا به دنبال تغییر نظام نیست و سیاست تغییر رفتار را دنبال می کند تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ فرقی نمی کند .اسراییل گفته خیال ما از ایران تا 25 سال راحت شد. رهبر فرمودند تا25 سال دیگر اسراییل وجود نخواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها