با حضور بیش از 90 قرآنی سی و چهارمین دوره مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم در 5 رشته ترتیل، حفظ، مفاهیم، تحقیق و اذان فردا چهارشنبه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۳۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
 خبرگزاری بسیج مازندران،  به نقل از سید مجتبی میری مسئول کانون قرآن وعترت سپاه کربلا با اعلام زمان مسابقات گفت: مسابقات نیمه نهایی قرآنی در رشته های ترتیل، حفظ، مفاهیم، تحقیق و اذان در تاریخ چهارشنبه 25 آذر ماه جاری در سالن اجتماعات شهید میثمی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا برگزار می شود.
 میری با بیان اینکه  مسابقات نیمه نهایی قران ویزه خواهران در ماه های قبل برگزار شد و نفرات برتر  برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند افزود:  با حضور بیش از 90 برادر پاسدار و بسیجی شاغل در سپاه کربلا از شهرهای غربی استان چون رامسر  تا شهر های شرقی مازندران  چون گلوگاه  این مسابقات برگزار می شود.
 مدیر کانون قرآن و عترت روابط عمومی سپاه کربلا  مسابقات قرانی برادران را رقابتی جدی توام با رفاقت و دوستی خواند و افزود: نفرات برتر  ضمن تقدیر در استان برای شرکت در مسابقات سطح کشوری  به تهران معرفی خواهند شد.
 سید مجتبی میری برگزاری مراسم افتتاحییه و اختتامیه را با حضور سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا و معاونین اجرایی و هماهنگ کننده سپاه از جوانب مهم این مسابقات دانست .
ارسال نظرات
پر بیننده ها