بعضی از شخصیت‌های ساختگی از این طریق می‌خواهند زمام امور را به درست بگیرند و به بهانه مجلس خبرگان با علم‌کردن یک شخصیت که بازیچه دست آنان شده برای نقشه‌های خود زمینه‌سازی کنند.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۲۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید علی سلیلی در نشست «نهضت روشن‌گری و هیئت عاشقان ولایت بسیجیان شهرستان نوشهر» ‌با بیان اینکه دشمنان‌ از همان روزهای اول انقلاب اسلامی با ‌انقلاب مشکل دارند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب توحیدی، تکوینی و مورد تأئید است و هیچ کس نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند‌.

سلیلی افزود: آنها با ولایت‌فقیه، اسلام حسین بن‌علی، اسلام جهاد و شهادت، اسلام اهل وحدت مشکل دارند و به همین دلیل به دنبال از بین بردن این اصول هستند.

یک کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: در حماسه نهم دی‌ماه که با حرکت انقلابی و حسینی‌وار ملت ایران همراه بود، چهره بسیاری از خائنان نظام برای مردم روشن شد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی، تصریح کرد: در حماسه نهم دی‌‌ که با حرکت انقلابی و حسینی‌وار ملت ایران همراه بود، چهره بسیاری از خائنان نظام برای مردم روشن شد و سبب پیاده شدن آنها از کشتی انقلاب شد.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی و استاد دانشگاه مهم‌ترین عامل تداوم و پویایی انقلاب را بصیرت و آگاهی اقشار مختلف جامعه دانست و اظهار کرد: در انتخابات امسال، بصیرت داشتن، حفظ بصیرت و آگاهی و هوشیاری برای انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است.

سلیلی گفت: ما شهید ندادیم تا کشور و انقلاب به دست فتنه‌گران بیفتد، بنابراین آن‌هایی که می‌گفتند و می‌گویند تمامی مذاکرات هسته‌ای زیر نظر رهبری است که ما هم می‌گوییم هست الان در کجا هستند، پس اگر به این صورت است چرا در فتنه 88 آنان از حرف رهبری تبعیت نکردند و حتی نقشه براندازی را مطرح کردند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: بعضی از شخصیت‌های ساختگی از این طریق می‌خواهند زمام امور را به درست بگیرند و به بهانه مجلس خبرگان با علم‌کردن یک شخصیت که بازیچه دست آنان شده برای نقشه‌های خود زمینه‌سازی کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دشمنان ولایت‌فقیه به بهانه‌های مختلف خواهان ضربه‌زدن به اسلام هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در منطقه ما ترکیه، عربستان و حتی قطر به عنوان دست‌نشانده‌های دولت‌های غربی صراحتاً با انقلاب اسلامی ایران مقابله می‌کنند، گفت: آینده، متعلق به کشورهای اسلامی است و این امر به لطف خدا نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها