خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز طی آئینی؛

شهردار جدید شهر دیباج دامغان معرفی شد

آئین معارفه شهردار جدید شهر دیباج دامغان پیش از ظهر امروز برگزار و محسن امینیان به‌عنوان سکاندار جدید این شهرداری رسما معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۲۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل محقق قدمی امام جمعه دیباج، اعضای شورای اسلامی این شهر، احمد امیر فخریان بخشدار مرکزی دامغان و جمعی دیگر از مسئولان در محل دفتر امام جمعه دیباج برگزار شد، محسن امینیان به عنوان شهردار جدید دیباج معرفی و کار خود را رسما آغاز کرد.

شهردار جوان شهر دیباج شهرستان دامغان با حکمی از سوی محمد رضا خباز استاندار سمنان به این سمت منصوب شد که در آن آمده است: با عنایت به پیشنهاد شورای اسلامی شهر دیباج در اجرای تبصره(۳) ذیل بند یک ماده(۷۱) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به موجب این حکم به سمت شهردار جدید دیباج منصوب می‌شوید.

خباز در این حکم خطاب به محسن امینیان آورده است: با استعانت از پروردگار سبحان و در ظل توجهات حضرت بقیه الله، در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری و لحاظ کردن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر وامید در خدمت شهروندان موفق باشید.

شهردار جدید شهر دیباج شهرستان دامغان که با پنج هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری شمال این شهرستان قرار دارد، 32 ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مکانیک و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

محسن امینیان ششمین شهردار شهر خوش آب و هوای دیباج شهرستان دامغان است که در سال 75 با مصوبه هیئت وزیران به شهر ارتقاء یافت و تعداد شهر‌های این شهرستان را در کنار دامغان، کلاته رودبار و امیریه به عدد چهار رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها