رئيس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختياری گفت: از 21 تا 25 آذر زمان انتخاب هيئت اجرايي مجلس خبرگان رهبری است.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۳۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخش مرادی در نشست با فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات حوزه انتخابيه شهركرد، بن و سامان افزود: تدين، سالم بودن، قانونمداری و همراه بودن با دولت از جمله شاخص‌های انتخاب عوامل اجرايی انتخابات مجلس خبرگان است كه فرمانداران و بخشداران بايد به اين نكات توجه ويژه‌ای داشته باشند.

وی، تامین امنیت و برگزاری انتخابات را از مهمترين و اصلی‌ترين وظايف وزارت كشور دانست و گفت: مشاركت حداكثری، بيان توفيقات دولت، برقراری آرامش و نشاط در جامعه، قانون‌مداری، همكاری و احترام متقابل و حفظ و تقويت اقتدار نظام از جمله سياست‌های كلی وزارت كشور است.

مرادی با تاكيد برلزوم اشرافيت مجريان انتخابات به مسائل استان، تصريح كرد: مجريان قانون بايد اشرافيت كامل و جامع بر همه قوانين را داشته باشند و از اين طريق به وظيفه امانت‌داری خود در انتخابات به نحو احسن عمل كنند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينكه استفاده شخصی از امکانات اداری ممنوع است، افزود: چه در زمان انتخابات و چه در مواقع ديگر استفاده شخصی از وسايل و تجهيزات اداری ممنوع است و چنانچه تخلفی مشاهده شد طبق قانون با فرد خاطی برخورد می‌شود.

قابل ذکر است، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات