دانشگاهیان طی برنامه ای به در قالب طرح امت واحده در دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به این جنایات و برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۲۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی، سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به حوادث پاراچنار و نیجریه اظهار داشت: تروریست ها این بار به منطقه شیعه نشین پاراچنار حمله کرده و موجب شهادت و زخمی 100 تن شدند و از سوی دیگر ارتش نیجریه نیز طی حرکتی وحشیانه به خانه شیخ زکزاکی  رهبر شیعیان این کشور حمله کرد و موجب شهادت همسر و پسر این عالم  جلیل القدر و بیش از ۳۰۰ تن دیگر از شیعیان  شدند.

وی با انتقاد از سکوت رئیس جمهور در برابر این حوادث گفت: در حالی که آقای روحانی در دو ساعت به حادثه تروریستی فرانسه واکنش نشان داد و اطلاعیه صادر کرد اما در حالی که  دو روز از حادثه نیجریه و یک روز از پاراچنار می گذرد همچنان نسبت به آنها واکنشی نشان نداده است و سکوت کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاهیان طی برنامه ای به در قالب طرح امت واحده در دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به این جنایات و برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار می کنند.

ریحانی تاکید داشت: این مراسم فردا سه شنبه 24 آذر ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در سرتاسر مساجد دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جای دارد به نمایندگی از تمام دانشجویان بسیجی شهادت این عزیزان را به امت اسلامی به خصوص شیعیان جهان تسلیت گفته و خطاب به دشمنان یادآوی کنم امام شیعیان حسین ابن علی (ع) است لذا شیعیان به تأسی از پیشوای خود هرگز از مرگ نمی هراسند و از آرمان های خود دست نخواهند کشید. حماسه اربعین حسینی امسال که با وجود انواع تهدید ها از سوی داعش برگزار شد نمونه از این شور حسینی است.
ارسال نظرات