خبرهای داغ:
رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس اعلام نمود،

جزئیات مراسم بزرگداشت مقام شهید نوری

سردار مینایی فرد گفت: کتاب شهید ولی نوری با عنوان «بابا ولی» در مراسم بزرگداشت رونمایی خواهد گردید.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۲۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید ولی نوری با حضور سردار مجتبی مینایی فرد و دکتر محمد مهدی علویان مهر رییس دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار گردید.

سردار مینایی فرد در نشست خبری با اشاره به اینکه  پیکرهای مطهر شهیدان «ولی نوری»، «سید حسن ساجدی منش» و «علی شیر بویر احمدی» با استفاده از روش تطابق دی اِن اِی شناسایی گردیده اند، گفت: پیش از این پیکر مطهر سردار شهید ولی نوری بعنوان شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر شیراز به خاک سپرده شده بود.

وی در رابطه با برگزاری مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید ولی نوری گفت: این مراسم، روز چهارشنبه 1394/09/25 با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و  اقشار مختلف مردم از ساعت 10 صبح در دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار می گردد.

سردار مینایی فرد در رابطه با خصوصیات سردار شهید ولی نوری گفت: «بها دادن به جوانان»، «تقدم دیگران بر خود»، «مهربانی با مردم و بخصوص خانواده»، «فراهم کردن امکانات و لوازم برای ازدواج جوانان» و «شجاعت بی نظیر در نهایت از خود گذشتگی» از ویژگی های این شهید بزرگوار هستند.

وی همچنین خاطزنشان نمود: کتاب شهید ولی نوری با عنوان «بابا ولی» در مراسم بزرگداشت رونمایی خواهد گردید.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس افزود: از اصحاب رسانه، اقشار مختلف مردم و رزمندگان دفاع مقدس خواهشمندیم مشخصات شهدای شناسایی شده شده را تنها از مجموعه ستاد تفحص مفقودین دفاع مقدس پیگیری نمایند، همچنین مشخصات دو شهید شناسایی شده دیگر بزودی از طریق ستاد تفحص شهدا اعلام خواهد گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار