مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان بزرگترین سرمایه این اداره را اعتماد مردم دانست.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۶۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسج در استان چهارمحال وبختیاری؛ مرتضی عزیزی امروز در همایش وقف و رسانه اظهار کرد: باید از ایده‌پروری اصحاب رسانه و مطبوعات استان در زمینه وقف استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استفاده از ظرفیت‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در زمینه وقف کم‌کاری شده است تصریح کرد: رسانه و مطبوعات از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و باد از این ظرفیت‌ها در زمینه وقف استفاده شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال وبختیاری گفت: در هر دستگاهی باید تیم مشاوره‌ای در عرصه‌های مختلفی همچون اقتصادی، رسانه‌ و فناوری وجود داشته باشد تا مسئولین را در امر تصمیم‌گیری کمک کند.

عزیزی افزود: کمیت مهم نیست و آن‌چه از اهمیت بالایی برخوردار است کیفیت انجام کار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در اداره اوقاف مهم‌ترین کاری که باید انجام گیرد اعتماد سازی است چرا که تا اعتماد مردم به این اداره نباشد کار به‌خوبی انجام نمی‌‎گیرد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم وقف که همان احسان ماندگار است را در بین مردم ترویج دهیم.

عزیزی با بیان اینکه استان ما نیازمند وقف با نیت‌های جدید است گفت: باید اصحاب رسانه و مطبوعات به کمک اداره اوقاف بیایند تا مردم را برای وقف با نیت‌های متفاوت آشنا سازند.

وی از چندین وقف صنعتی در استان خبرد داد و گفت: وقف‌های خوبی در استان وجود دارد که باید با تلاش بیشتر احیا شوند.

ارسال نظرات