خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهبندان گفت: یکی از ماموریت هایی که به بسیج در سال جاری و سال گذشته ابلاغ شده است موضوع جمع آوری ماهواره است.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۶۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
210 دستگاه ماهواره به صورت دواوطلبانه در نهبندان تحویل داده شده است .به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی محمودرضا بخشی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که به بسیج در سال جاری و سال گذشته ابلاغ شده است موضوع جمع آوری ماهواره است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره گنداب فساد است ادامه داد: بسیج وظیفه ی خود می داند که در این خصوص و در جهت عملیاتی کردن فرمایشات ولی امر اقدامات موثر انجام بدهد و از سال گذشته فعالیت خود را در این خصوص آغاز کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان افزود: از ابتدای اجرای این طرح و با همکاری شهروندان 210 خانوار تعداد 210 دستگاه ماهواره را به صورت داوطلبانه و بدون هیچ اجباری و صرفا با اقناع و اآگاهی به ضررها و معایب ماهواره خوبی نیست و به خانواده ها آسیب وارد می کند به پایگاه های مقاومت بسیج تحویل داده اند. 

بخشی تصریح کرد: هم اکنون نیز این طرح ادامه دارد و بسیج با تمام قوا برای اجرای آن تلاش می کند و انتظار می رود شهروندان و مسئولان شهرستان هم در این خصوص همکاری داشته باشند تا این گنداب فساد و ضد ارزش از جامعه رخت بر بندد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم از طریق ماهواره نیز تلاش می کند تا از این طریق به اهداف خود برسد و امروز برخی آسیب ها از جمله افزایش آمار طلاق و تغییر سبک زندگی را در جامعه به وجود آورده است و اگر بتوانیم در این طرح موفق باشیم قطعا در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کرده ایم. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان خاطر نشان کرد: در کنار اجرای این طرح سیاست تشویقی نیز وجود دارد و خانوارهایی که ماهواره خود را تحویل دهند یک گیرنده دیجیتال به صورت رایگان دریافت می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها