به همت کانون بازنشتگان سپاه الغدیر و با حضور جمعی از پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و روح الله در محل تالار فرهنگیان یزد، گردهمایی پیشکسوتان سپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۳۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:  به همت کانون بازنشتگان سپاه الغدیر و با حضور جمعی از پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و روح الله در محل تالار فرهنگیان یزد، گردهمایی پیشکسوتان سپاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم  سرهنگ زارع کمالی برای عرض خیرمقدم و خوشامد گویی به پیشکسوتان در جایگاه قرار گرفت.

وی در صحبتهای خود ضمن تشکر از مدعوین و پیشکسوتان جهت حضور در این محفل دوستانه و صمیمانه، علاقه مندی فرماندهان و مسئولان برای برگزاری چنین نشستهایی با حضور همه عزیزان اعلام نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که پیشکسوتان عزیز، از اهدای تجربیات گران سنگ خود به مسئولین فعلی دریغ نکنند و به این مهم اشاره نمود که امیدواریم همکاران ما در مجموعه سپاه به این تجربیات به دید سرمایه های ارزشمند و در دسترس نگاه کنند و بهره کافی و وافی را ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسسیج ثارالله در ادامه از طرف مجموعه سپاه از برادران پیشکسوت بخاطر زحمات گذشته و حال آنان تشکر نمود و افزود: شما بزرگواران همچنان که در عرصه جنگ سخت کشور و نظام و مملکت امام زمانی را سربلند کردید، در میدان جنگ نرم فرهنگی و سیاسی تیز در میدان حضور پررنگ داشته باشید و همانگونه که امام خامنه ای عزیز این عرصه را خطیر و حساس دانستند، ما را در این مهم یاری نمایید و آن تلاشی را که دشمن برای گرفتن جوانان از نظام و سست کردن بنیان خانواده ها انجام می دهد، خنثی نمایید.

سرهنگ زارع زاده در این سخنرانی بصیرتی که حول محور نفوذ و شناخت ابعاد و انواع آن ایراد گردید، به معرفی وظایف علاقمندان به آبروی نظام و دلهای متوجه انقلاب در مواجهه با این مساله پرداخت و در اهمیت آمادگی همه جانبه در مقابل این عزم قطعی دشمن برای نفوذ فکری در نهادها و مسئولین این نظام انقلابی نکاتی را بیان کرد.

در پایان نیز توجه حضار را به مساله انتخابات پیش رو  مخصوصا خبرگان رهبری جلب نمود و از همه پیشکسوتان عزیز خواست تا در خانواده و محیط پیرامون خود از روشنگری غفلت نکنند.

ارسال نظرات