خبرهای داغ:

پیکر شهید مدافع حرم علی اصحابی در شاهرود تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم علی اصحابیبا حضور پرشور اقشار مختالف مردم در شاهرود تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۰۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان شاهرود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی اصحابی از کانون جوانان بسیج شاهرود به سمت جایگاه ابدی خود در گلزار شهدای شهر مجن تشییع شد.

در این مراسم که از ساعت 8 صبح با مراسم وداع پیکر شهید در کانون جوانان بسیج شاهرود که معارج الشهدا شهرستان شاهرود است برگزار شد اقشار مختلف مردم و مسئولین با شهید مدافع حرم وداع کردند و با اجرای مراسم نظامی پیکر شهید بر دستان امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان شاهرود تشییع شد.

در این مراسم همه آماده بودند از پیر و جوانان و زن و مرد تا بار دیگر با شهدا عهد و پیمان ببندند که در راه حفظ اسلام و انقلاب در صحنه حضور دارند و مدافع همیشه بیدار و آگاه نظام اسلامی هستند.

مردم آماده بودند که بگویند ما مدافع حرمین هستیم و برای دفاع از حرم ائمه خود همیشه آماده جانفشانی و جانبازی هستیم.

آماده بودند که بگویند ما به امام حسین(ع) اقتدا می کنیم و شعار(هیهات من الذله) را سرلوحه عمل خود قرار می دهیم.

همه و همه آماده بودند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بر تبعیت از شهدا پیمان عملی ببندند و به استکبار جهانی نشان دهند که ما از شهادت هراسی نداریم.

پیکر شهید علی اصحابی بعد از تشییع در شاهرود به شهر مجن منتقل و با حضور پرشور مردم شهر مجن این شهید از مقابل منزل پدرش تا گلزار شهدا شهر مجن تشییع و در جوار شهدای والا مقام این شهر آرام گرفت.

مراسم ختم این شهید بزرگوار نیز امروز 23 آذر ماه از ساعت 13:30 و 15:30 در مسجد امام حسین(ع) شهر مجن برگزار می شود و مراسم ختم زنانه نیز همزمان در مکتب حضرت زهرا(س) این شهر منعقد می باشد.

خاطر نشان می شود شهید مدافع حرم علی اصحابی در سوریه و در مقابله با تکفیری های صهیونیستی و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) شربت شهادت را نوشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها