شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد در نامه ای به روحانی:

داعیه رفع حصر و تطهیر سران فتنه و اقدام در این خصوص از جانب افراد منتسب به دولت چه معنایی دارد؟

جناب رئیس جمهور اکنون از شما برادر انقلابی خود که افتخار حضور بیست و چهار ساله در شورای عالی امنیت ملی کشور تا سال نود و دو را در سابقه خود دارید می پرسیم مگر غیر از این بود که این افراد به عنوان مخل امنیت ملی) در شورایی که شما به سلیم بودن و مدبر بودن آن به خوبی آگاه هستید(پس از فرصتی بیست ماهه از شروع فتنه، شناخته شدند؟، با این وصف بیان داعیه رفع حصر و تطهیر سران فتنه و اقدام در این خصوص آن هم از جانب افراد منتسب به دولت چه معنایی دارد ؟
کد خبر: ۸۶۰۶۳۶۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پی حوادث و رویدادهای روز دانشجو امسال نامه ای سرگشاده خطاب به ریاست محترم جمهور صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی

سلام علیکم

          با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، به استحضار می رساند همانگونه که آگاه هستید 16آذر روزی است که دروغین بودن ادعای پرچم داری دموکراسی سران استکبار، با ریخته شدن خون دانشجویان طرفدار آزادی بار دیگر هویدا شد و این گواهی بر هوشیاری و نقش آفرینی جنبش دانشجویی ، در تاریخ بیداری این کشور است که شاهد امتداد و حضور آن در صحنه های مختلف بوده ایم. اما متاسفانه این روز ها ، به کرات شاهد آنیم که برخی جریانات به جای تداوم بخشیدن به راه دانشجویان انقلابی و قدم برداشتن در جهت استیلای روز افزون نظام اسلامی مان ، با استفاده ابزاری از این روز در جهت تبرئه ایادی و سر سپردگان بیگانه، قصد تطهیر فتنه گران را داشته و بر آنند تا خود را به بدنه دانشجویی متصل سازند.

جناب آقای رئیس جمهور شما به خوبی بر این امر واقف هستید که حرکت دانشجویی به دلیل اقتضائات جوانی، دارای روحی پاک و به دور از خدعه ها و فریب های سیاسی کارانه می باشد، اما متأسفانه این روزها در دانشگاه ها ، شاهد تحرکات تفرقه انگیزانه عاملانی هستیم که با سابقه حضورشان در فتنه 88 ، ضربات مهلکی بر پیکره نظام و آبروی ملت انقلابی ایران اسلامی وارد کرده اند و اینک سعی دارند تا با تخریب فضای دانشگاه اذهان عموم و دانشجویان را به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه به نفع خود تغییر دهند غافل از اینکه دانشگاه و دانشجو بیدار تر و آگاه تر از تصور آنان است. و متاسفانه گاها نیز دیده میشود که افرادی مرتبط با دولت به این اکاذیب دامن میزنند. و با سخنانی نه چندان در خور دولت بیرون آمده از دل آراء ملت ترسیمی ناخوشایند را در افکار عموم متبادر می سازند.

  جناب رئیس جمهور اکنون از شما برادر انقلابی خود که افتخار حضور بیست و چهار ساله در شورای عالی امنیت ملی کشور تا سال نود و دو را در سابقه خود دارید می پرسیم مگر غیر از این بود که این افراد به عنوان مخل امنیت ملی) در شورایی که شما به سلیم بودن و مدبر بودن آن به خوبی آگاه هستید(پس از فرصتی بیست ماهه از شروع فتنه، شناخته شدند؟، با این وصف بیان داعیه رفع حصر و تطهیر سران فتنه و اقدام در این خصوص آن هم از جانب افراد منتصب به دولت چه معنایی دارد؟

رئیس جمهور گرامی،16آذر تجلی ایستادگی و مقاومت دانشجویان در برابر ظلم و ذلت و طاغوت است و این در حالی است که در این روز شاهد حضور سخنرانی و تحرکات، گرگ صفتان سیاه سابقه و ایادی معلوم الحال فتنه به همراه تلاش برخی مسولین در دانشگاه ها بودیم ، کسانی که این روزها در جمعی از دانشجویان جویای حقیقت ، ادعای حق طلبی دارند دستاویزی بین دانشجویان نخواهند یافت چرا که بی شک ، جنبش جریان ساز دانشجویی فراتر از اقلیتی فریب خورده است و بلندای تاریخ حرکتهای دانشجویی در دانشگاههای این کشور در وقایع مختلف همچنان گویای این موضوع بوده است.

جناب آقای رئیس جمهور ، تحرکات این روزها موجبات اغتشاش در فضای دانشگاهی و اختلاف افکنی بین دانشجویان و ارزش زدایی از نهاد های انقلابی را فراهم آورده است. این در حالیست که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، دانشگاه نباید باشگاه سیاسی باشد. لیکن جریان هایی با جوسازی ، قصد قبح زدایی از خطاها و مظلوم نمایی و اسطوره سازی از سران فتنه را دارند ؛ فتنه گرانی که دست همکاری با مستکبرینی داده اندکه خود عامل قتل دانشجویان در روز 16 آذر بودند و تخلف و جرم آن ها بر همگان واضح و مبرهن است. این تحرکات ذاتا در تضاد با فلسفه روز دانشجو است. چرا در فضایی که به شدت به ممانعت از آرمان خواهی و نقد سازنده ی جریان دانشجویی گرفته شده و مورد هجمه القاب و عناوین نکوهیده قرار می گیرد، گروهی روشنفکرنماها، در میدان یاوه گویی بی مهابا می تازند؟ آیا این برداشت سلیقه ای از معنای آزادی بیان نیست ؟ آیا این تعریف را می توان مترادف با فضای امن دانست یا سهل انگاری در برابر حرکت های ضد انقلاب و فرصت دادن به جریان های رادیکال است؟ چرا باید چهره برخی از نهاد های انقلابی همچون بسیج ، که همواره به عنوان مجموعه ای مردم نهاد و ارزشمند مورد حمایت رهبر انقلاب بوده است در هجمه ایی نا معقول تخریب شود؟

برادر انقلابی و گرانقدر جناب آقای دکتر روحانی با سر افرازی به وسعت تاریخ 1400 ساله شیعی به شما اعلان می داریم که خود را متعهد به موازین انقلاب و امام راحل خود دانسته و با تمام توان گوش به فرمان رهبر انقلابمان حضرت آیت الله امام خامنه ایی (مدظله العالی) آماده جان فشانی تا آخرین قطره خونمان خواهیم ماند چرا که خود را از جنس شهیدانی می دانیم که با امر ولی زمان خود، با اهدای خونشان معبرهای پر از مین و موانع سخت بر سر راه انقلاب را گشودند تا این انقلاب با سربلندی هر چه تمام تر به راه خود ادامه دهد و به شما نوید می دهیم که در راه حفظ انقلاب و در راه صیانت از دست آوردهای آن متعهدانه از تمامی مسئولینی که در این راه قدم می گذارند دفاع خواهیم نمود و با تمام توان در جهت پاک ماندن فضای دانشگاهی از لوث وجود منحوس فتنه گران هوشیارانه مبارزه خواهیم نمود.

در پایان ما بسیجیان شورای تبیین مواضع استان یزد از خداوند متعال توفیق روز افزون تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

  و من ا... توفیق

 بسیجیان شورای تبیین مواضع استان یزد

 

ارسال نظرات