خبرهای داغ:
از آغاز هفته وقف تاکنون صورت گرفت
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از ثبت 4 وقف جدید با ارزش 80 میلیون تومان از آغاز هفته وقف تاکنون در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۴۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد الهی صدقه دادن و انفاق کردن جزو اموری است که در همه زمان‌ها و به‌وسیله اکثر ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین به آن توصیه ‌شده است، اظهار داشت: چه نیکوست که خیرین و واقفان نیک‌اندیش برای جامه عمل پوشاندن به این سفارش خداپسندانه به سنت حسنه وقف روی بیاورند که همانا صدقه جاریه است.

وی به ایجاد وقف جدید در جامعه اشاره کرد و گفت: حفظ و حراست از موقوفات و عمل به نیت واقفان جزو وظایف مجموعه اوقاف است و سعی و تلاش ما بر این است که در مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه به این امر جامه عمل بپوشانیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه طبس تصریح کرد: برای ایجاد وقف زمینه‌های متعددی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به وقف با نیّت آموزشی، درمانی، تحصیلی، قرآنی و عزاداری ائمه اطهار (ع) اشاره کرد.

الهی افزود: وقف صدقه جاریه‌ای است که هرگز پایانی ندارد و فناپذیر نیست و واقف نیز همواره با آن جاودان و ماندگار می‌ماند و برای همه سودمند است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از ثبت 4 وقف جدید از آغاز هفته وقف تاکنون خبر داد و گفت: وقف های جدید جمعا به ارزش 80 میلیون تومان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

الهی گفت: چهار قطعه زمین زراعی جهت عزاداری سید شهدا در بقعه سید محمد بن جعفر طیار در روستای ازمیغان طبس به ارزش 20 میلیون تومان هر یک از این زمین های زراعی ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها